OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
AW Urval AB
Ditt uppdrag Som ekonomiassistent kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter bestå av kund- och leverantörsreskontra, fakturahantering, uppdatera prislistor i databasen samt vara behjälplig i telefonväxeln och med andra vanligt förekommande administrativa sysslor.
Din bakgrund För rollen som ekonomiassistent söker vi i första hand dig som har gymnasie- eller högskoleutbildning inom ekonomi eller erfarenhet av liknande arbete. Du bör ha mycket goda datakunskaper och vara van vid att arbeta i ett högt tempo.
Som person är du noggrann, ansvarstagande och prestigelös. Du har god planeringsförmåga och arbetar alltid på ett affärsmässigt sätt. Vidare är du positiv och initiativrik!
Vi ser det som meriterande, men inget krav, om du har arbetat i bygg och/eller transportbranschen.
Dessutom ser vi att du kan påbörja din nya anställning omgående.
Stämmer ovan nämnda kvalifikationer och önskemål in på dig? Skicka då in ditt CV snarast då rekrytering sker löpande!
Mer om tjänsten Har du frågor är du varmt välkommen att ringa Ann Willner på tel. 0760 25 80 08 eller Elin B Hallberg på tel. 0735 672 372.
Kontaktpersoner på detta företaget
Ann Willner Rekryteringskonsult
0760-258008
Malin Brandqvist
adminstratör
Ann Willner
redovisningsekonom