För kunds räkning söker vi en Ekonomiassistent till Göteborg

För kunds räkning söker vi en Ekonomiassistent till Göteborg

Arbetsbeskrivning

Företagsinformation
Premier är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag som har varit verksamt sedan 1993. Premier har verksamhet i 7 städer och är idag ca 700 anställda. Vi är en helhetsleverantör vad gäller personal inom försäljning/marknad, ekonomi, industri, lager/logistik, teknik, HR, inköp och administration. Vi erbjuder flexibla bemanningslösningar, vilket gör våra kunder mer konkurrenskraftiga på deras respektive marknad.
Vår målsättning är att alltid försöka överträffa våra kunders och medarbetares förväntningar och att erbjuda både våra kunder och sökande bästa möjliga bemötande. Premier ska lämna kvar en känsla av en overkligt bra upplevelse. Helt enkelt.


Tjänstebeskrivning
Vill du arbeta i en expansiv miljö, på ett framgångsrikt företag inom inkassoverksamhet med kontor i centrala Göteborg? Har du erfarenhet av varierande arbetsuppgifter inom ekonomi, så är detta kanske rätt roll för dig!

Du kommer att arbeta brett inom ekonomi och stötta ekonomichefen med varierande och operativa arbetsuppgifter som förekommer på en ekonomiavdelning. Du blir delaktig i bokföring, månadsavstämningar mm.

Detta är ett konsultuppdrag på cirka 6 månader. För rätt person finns möjlighet till förlängning och eventuell anställning hos kund.

Kvalifikationer
Vi ser gärna att du har några års erfarenhet av liknande arbetsuppgifter som ekonomiassistent samt har relevant ekonomiutbildning. Du har goda kunskaper i svenska och engelska, både i skrift och tal. Du har en god datavana och det är meriterande om du har erfarenhet av att arbeta i ekonomisystem.

Om du är en prestigelös person som trivs i en föränderlig miljö och drivs av att arbeta självständigt och brett, så tror vi att du är rätt för person för detta uppdrag. Du är serviceinriktad, ansvarstagande och flexibel. Du har ett driv och besitter förmågan att ta initiativ och få saker gjorda. I det dagliga arbetet är du noggrann, har sinne för detaljer och har ett strukturerat arbetssätt.

Låter det intressant?
Sista svarsdatum är den 15 oktober 2021. Tveka inte att skicka in din ansökan redan idag. Vi arbetar med löpande urval så tjänsterna kan bli tillsatta innan sista ansökningsdagen.

Har du frågor angående tjänsterna maila gärna Bia Karlsson på bia.karlsson@premier.se. Vi tar inte emot ansökningar via mail.

Med anledning av nya dataskyddsförordningen GDPR ber vi dig att utesluta de fyra sista siffrorna i ditt personnummer och eventuella referenskontakter i din ansökan/CV.

Varmt välkommen med din ansökan!



Krav

Kontaktpersoner på detta företaget

Fredrik Moberg
033-136806
Magnus Fagerberg
0707-85 86 37
Anders Kristiansen

Pernilla Björn
0707858638
Malin Andersson
0707-858648
Marcus Andersson
0725-133900
Anders Kristiansen
0707858647
Lisa Hed
0722-534492
Magnus Fagerberg

Magnus Lindberg
0707858642

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Premier Service Sverige AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 4 oktober 2021
  • Ansök senast: 15 oktober 2021

Besöksadress

Torggatan 5, Trollhättan
None

Postadress

Torggatan 5
Trollhättan, 46134

Liknande jobb


21 november 2024