För kunds räkning söker vi nu en administrativ tjänst på kundtjänst

Arbetsbeskrivning

PSI Antonson är en ledande aktör i Sverige inom produktområdena kontanthantering, vägnings- och paketeringsutrustning, produktmärkning samt profileringsmaterial till främst butiker och servicehandel. Företaget har sedan lång tid tillbaka varit mycket förändringsbenäget. Idag har de marknadens starkaste produkter med tillhörande tjänster, för att tillgodose ökad lönsamhet för fackhandel, dagligvarubutiker. Med kompetens, hög servicegrad samt vilja och förmåga att utveckla nya produkter, i samarbete med världsledande tillverkare, har företaget nått en stark position för fortsatt framgång. PSI Antonson AB ägs till 100 % av PSI Group ASA som är ett norskt börsnoterat bolag. Huvudkontoret för PSI Antonson i Sverige ligger i Mölndal och företaget har även regionkontor i Grums och Kista. Service- och försäljningskontor finns på ca 30-tal orter i Sverige och antalet anställda är 90. PSI Antonson omsatte år 2012 ca 245 MSEK.

Arbetsbeskrivning
För kunds räkning söker vi nu en administrativ tjänst på kundtjänst.
En av dina viktigaste uppgifter kommer att bli analyser, och komma med förbättringsförslag på befintliga arbetsrutiner.
Tjänsten innehåller även att uppdatera samt underhålla offertkalkyler, ordermallar och prislistor, både interna samt mot kund.
Du kommer att hantera samt följa upp reklamationsärenden mot kund och leverantörer samt speditör i förkommande fall. Det är även du som kommer utveckla och underhålla rutiner för reklamationshanteringen.
Du kommer tillsammans med övrig kundtjänstpersonal att ta emot samt registrera inkommande ordrar samt hantera övriga kundtjänstsamtal.
För att klara av jobbet, samt växa in i företaget, så ska du ha ett analytiskt tankesätt och klara av att arbeta proaktivt samt visa på stort driv och förmåga att agera självständigt.
Arbetsplatsen är förlagd i Grums och tjänsten är på heltid samt dagtid. Förväntat start är under september 2014.

Vem är du?
Vi söker efter dig som har ett stort intresse för service och är redo att ta dig an denna nya tjänst.
Som person visar du på stort driv samt viljan att lära dig massor. Du är inte rädd för att ta i när det behövs och inte heller är du främmande för att greppa tag om nya utmaningar.
Du uppskattar att jobba i en arbetsmiljö där du hela tiden får möjlighet att utveckla kundtjänstens arbetssätt. Du blir snabbt självgående och du känner dig bekväm med att fatta egna beslut. Du ska ha lätt för att se vad som behöver göras och se hur du behöver prioritera era arbetsdagar för att få ut bäst resultat. Vi vill att du har mycket goda datakunskaper, främst i Office paketet. Du bör ha god kunskap i Excel samt kunna skapa analyser i detta program. Kunskap i Jeeves ses som mycket meriterande. För att lyckas i tjänsten är du såklart en socialt fungerande person som gillar att ge ett bra bemötande till dina kunder samt kollegor varje dag.
Vi kommer lägga stor vikt vid personliga egenskaper.

Manpower eftersträvar mångfald
Vi värdesätter de kvaliteter som en jämn ålders- och könsfördelning samt etnisk och kulturell mångfald tillför verksamheten.

Kontaktperson
I den här rekryteringen samarbetar PSI Antonson AB med Manpower.
Du söker tjänsten genom att göra en fullständig registrering av ditt CV på www.manpower.se
Vi tar inte emot ansökningar via e-post. För mer information kontakta Kristina Tranberg, 054-22 18 93 eller kristina.tranberg@manpower.se

Välkommen med din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Christine Johanson

Camilla Norén
+46 40 660 63 24
Charlotte Åvall

Fia Fagerlund
031- 61 72 93
Linda Göhlin

Charlotte Gustafsson
0470-74 55 90
Ulrika Demm
042 - 37 16 47
Sara Ernström

Lotta Dyrén
019-16 65 50
Linda Selin
0660-599 71

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Manpower Huvudkontor Stockholm
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Enligt Överenskommelse
  • 100% Enligt överenskommelse
  • Publicerat: 10 juli 2014

Besöksadress

Klarabergsgatan 29
None

Postadress

Klarabergsgatan 29
Stockholm, 11181

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024