OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Arbetsuppgifter
Lernia Bemanning söker nu för kunds räkning en ekonomiassistent till bolag i Malmöregionen. Arbetsuppgifter kommer främst bestå av att jobba med kund- och leverantörsreskontra, kontering av fakturor, kund- och leverantörsfakturor samt återbetalningar. Visst arbete kring lön kan också förekomma.
Formell kompetens
Vi söker dig som har högskoleutbildning inom ekonomi eller motsvarande utbildning. Du ska ha mellan 1 - 2 års erfarenhet av att ha jobbat som ekonomiassistent och vi ser gärna att du har erfarenhet från något av de större affärssystemen. Du skall vara flytande i svenska och engelska i både tal och skrift.
Personliga egenskaper
För att trivas i tjänsten som ekonomiassistent krävs det att du är detaljorienterad och målinriktad. Du tycker om att jobba med siffror och att arbeta utifrån olika deadlines. Som person är du prestigelös och initiativtagande. Du har lätt för att kommunicera och ser inget hinder i att både skapa nya kontakter och bibehålla de som redan finns.
Anställningsform/omfattning/tjänstgöringsort
Tillsvidareanställning/Heltid/Malmö
Tillträdesdag
Enligt överenskommelse.
Information
Urval sker löpande, så sök tjänsten redan idag.
Lernia är vägen framåt
Lernia är en av Sveriges ledande kompetenspartners inom utbildning, bemanning och omställning. Vi utvecklar människor, företag och organisationer med rätt kompetenslösningar i arbetslivets och arbetsmarknadens alla skeden. Vi bidrar till en bättre matchning på arbetsmarknaden och ser till att fler människor kommer i egenförsörjning och att fler företag och organisationer kan stärka sin konkurrenskraft.
Kontaktpersoner på detta företaget
Helena Matthews
0722 54 69 65
Patrik Andersson
072-254 66 76
Jonas Ahlberg
070-161 25 83
Magnus Franzén
0722-54 11 16
Johanna Josefsson
Ann-Christin Hansson
0722541312
Jennie Strömqvist
0722-54 13 30
Mia Nordlund
070-320 99 83
Mia Nordlund
070-3209983
Jörgen Persson
0722-541811