OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Uppdragsbeskrivning
Du kommer ingå i HR BP teamet tillsammans med 7 kollegor där du ansvarar för de administrativa HR uppgifterna för vår kund i Sverige. I din roll kommer du arbeta självständigt med olika uppgifter som t.ex. arkivering, protokoll hantering, ta fram material till ledningsgrupp, lönerevision, kommunikation inom bolaget samt svara på frågor från organisationen, och chefer gällande bl.a arbetsrätt. Vår kund är just nu i en omorganisation vilket gör att processer och arbetssätt kan komma att utvecklas under uppdragets gång.
För att lyckas i denna rollen ser vi att du behöver trivas med administrativt arbete både högt och lågt samt ha goda kunskaper och förståelse för olika system. Du är kommunikativ och service minded och har ett öga för detaljer.
Vi söker dig som är:
- Service minded
- Kommunikativ i både tal och skrift
- Minst 3+ års erfarenhet inom HR Admin
- Erfarenhet av administration
- Goda kunskaper i system
Meriterande
- Erfarenhet av Workday/SharePoint/office paketet
Start 2021-08-09
Längd 2022-05-31 ev. möjlig förlängning
Plats Huskvarna
Omfattning Deltid, varierande arbetstider måndag till fredag mellan 8.00 - 17.00.
Språk Svenska och Engelska
Kontaktpersoner på detta företaget
Rekryteringsavdelningen
0840022750
Konsultchef