OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om konsultuppdraget
- Ort: Stockholm
- Uppdragslängd: Ca. 3 månader
- Sista ansökningsdagen: ansök snarast
- Omfattning: 100%
- OBS! Det är viktigt att du uppfyller skall-kraven för att vi överhuvudtaget ska kunna offerera dig, annars förkastar beställaren vårt anbud omgående där både din tid resp. vår tid går till spillo.
Uppdragsbeskrivning
Projektet syftar till att se över samt implementera nya processer, systemstöd och leverantörer inom HR- och produktionsområdet. Programmet har avslutat förstudie- och upphandlingsfas och påbörjat implementationsfas. Programmet består av fyra delprojekt och involverar ett antal externa leverantörer.
Personen ska vara en resurs för att säkra snabb och effektiv produktion av kommunikationsmaterial på kort tid för att få ut kommunikation och material innan peak-period samt få igång flödet och arbetsprocessen samtidigt som Kommunikationsansvarig säkrar helhet, plan och strategi.
Arbetsuppgifter:
- Koordinera och skapa månatligt informationsmaterial i PPT, samt utveckla format och upplägg
- Koordinera, producera och skicka ut veckobrev
- Publicera material i Projektets-kanaler (obs ej publicera intranyheter, det görs av kommunikationsavdelningen)
- Skriva och hålla Sharepoint-sida up to date med senaste informationen
- Ansvara för FAQ
- Producera underlag till möten, ex HR-möten, Ledarforum etc
Obligatoriska kompetenser och erfarenhet (skallkrav):
- Erfarenhet och skicklighet inom PPT och att skapa kommunikation (visuellt och skriftligt)
- Konsulten behöver vara snabb och relativt självgående
- Strukturerad och intresserad av hur man genom kommunikation skapar förändring.
______________________
Hur du kommer vidare
- Sök uppdraget genom denna annons
- Lägg in ett CV i word-format
- Vi återkopplar om något behöver kompletteras eller förtydligas.
- Återkoppling sker vanligtvis från Kunden till oss inom 10 arbetsdagar
från det att ansökningstiden utgått. Vi försöker återkoppla omgående till dig som kandidat snarast vi har ny information avseende din ansökan eller uppdraget. Skulle återkoppling dröja, vänligen kontakta oss genom att svara på bekräftande mailutskicket i samband med din ansökan.
På uppmaning från beställare/slutkunder vill de inte att vi lämnar ut information om dem. En annan anledning är att Shaya Solutions lägger stor mängd tid som man på förhand inte får betalt för såvida inte uppdraget tillsätts, och därav kan vara återhållsamma med informationsdelningen av naturliga skäl.
Inför en eventuell intervju meddelas du om vilken Kunden är i god tid.
Om Shaya Solutions
Konsult- och kompetenspartner inom IT, Management och Teknik.
Vi lägger ett stort fokus på kund-/konsultpartnernöjdhet och kvalité i våra leveranser och verkar idag på 13 orter i Sverige med utgångspunkt i Stockholm. Teamets motto är Ödmjukhet, Ihärdighet samt Flexibilitet.
Varmt välkommen att höra av dig vid frågor eller funderingar.
Annonsförsäljare undanbedes.
Kontaktpersoner på detta företaget
Joseph Öberg Shaya
Ellen Falkenström