OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
The Place är ett rekryterings- och konsultuthyrningsföretag som är specialiserade inom ekonomi, marknad/kommunikation och administrativa tjänster. Varje år tillsätter vi hundratals tjänster hos våra kunder som befinner sig i många olika branscher. Vi har funnits sedan 1988 och vår verksamhet är en av branschens mest erfarna och betrodda. Vi är auktoriserade och medlemmar i Bemanningsföretagen.
Vi söker dig som är serviceminded, älskar att ha många bollar i luften och som vill jobba i en roll som innefattar både service och administration. Denna tjänst är en servicesupport till leasingförare på vårt trevliga kundföretag i Täby. Det innebär att underlätta förarnas arbete genom bland annat att administrera olika ärenden samt ta inkommande serviceärenden och samtal.
Företaget och rollen
Vår kund erbjuder leasing av fordon till företag både i Sverige och internationellt i 43 länder. På det trevliga kontoret i Täby kyrkby arbetar idag 80 personer och du kommer ingå i en förarsupportavdelning bestående av sex andra härliga och positiva kollegor. Tjänsten är på heltid med start omgående. Konsultuppdraget är under 3 månader med goda möjligheter till förlängning.
Arbetsuppgifter
Dina arbetsuppgifter består till största del av att hantera inkommande samtal och förfrågningar från förarna. Du kommer också att ha diverse administrativa uppgifter som alla ligger till grund för att underlätta kundernas vardag.
I rollen har du bland annat följande arbetsuppgifter:
• Svara på inkommande samtal till gruppen och behandla ärendet
• Ansvara för drivmedelskortshanteringen så som beställning av nya kort, förnyelsekort och utskick av nya kort
• Ansvara för posthantering, ta emot och dela ut post internt
• Ansvara för utskick av information vid uppstart och orderbekräftelser till förare
• Administrera förarbyten och allt kopplat till denna process
• Uppdatera kostnadsställen och kontrollera betalningar
• Registrera om och ställa av återlämnade bilar
Kvalifikationer
För att passa i rollen ser vi följande bakgrund som lämplig:
• Gymnasieutbildning
• God datorvana och förmåga att hantera stora mängder inkommande ärenden, via telefon och mail
• Goda språkkunskaper i svenska och engelska, både muntliga såväl som skriftliga
• Goda kunskaper i Excel, meriterande om du har erfarenhet av affärssystemet Access
Personliga egenskaper
Som person är du social, ansvarstagande, utåtriktad, driven, flexibel och har en god kommunikativ förmåga. Du har en stor vilja att lära dig nya saker, är serviceinriktad och ser alltid lösningar i stället för problem. Du har en mycket god organisationsförmåga och är en noggrann och strukturerad administratör.
Arbetstid/Varaktighet
Heltid/ Start omgående - 3 månader med goda möjligheter till förlängning.
The Place – Where happy work happens
Låter detta intressant och du fortfarande vill söka jobbet? Bra – du som lyckas knipa platsen blir dessutom en del av The Place! Som medarbetare hos The Place erbjuds du kompetensnätverk, mentorskap och trygga villkor. I The Place har du en Worklife Partner som är intresserad av att följa och utveckla ditt arbetsliv över tid.
Några förmåner som medarbetare hos The Place:
• En tilldelad jobbagent som tillsammans med dig tittar på utvecklingsmöjligheter
• Engagerat och modernt ledarskap med förståelse för livspussel
• Onboardingplan
• Kollektivavtal med pensionssparande, föräldralön m.m.
• Friskvårdsbidrag
• Specialerbjudanden
• Mentorskap
• Nätverksträffar
• Kompetensutveckling
Nyckelord: kundservice, kundservicemedarbetare, customer service, bil, bilbranschen, kundtjänst, support, förarsupport