Förbättringsledare Kundcenter

Arbetsbeskrivning

Är du förbättringsledaren vi söker till Bergendahls Foods Kundcenter?
Du erbjuds en tjänst där ingen dag är den andra lik med spännande utmaningar och ett stimulerande arbete i ett expansivt familjeföretag med intressanta framtidsplaner och starka värderingar.

Dina arbetsuppgifter
Som Förbättringsledare ansvarar du tillsammans med avdelningschefer för Kundcenters utveckling inom befintliga flöden och framtagning av nya arbetssätt för att uppnå våra gemensamma nyckeltal och vårt mål att bli Sveriges bästa kundcenter.

Arbetsuppgifter i din roll:
- Analysera och identifiera förbättringsområden inom Kundcenter
- Ansvarig för processutveckling och optimering
- Systemansvarig för Kundcenter
- Ansvar för att dokumentation och rapportering av KPI-paket
- Ansvarig för enhetlig rutin och processdokumentation
- Utveckla metoder och verktyg samt driva och genomföra utvecklingsprojekt
- Framtagning av utbildningsmaterial till Kundcentermedarbetare


Du rapporterar till chefen för Kundcenter, tjänsten är placerad i Hässleholm.

Din bakgrund
Du har dokumenterad kunskap i VBA-programmering och det är meriterande om du har erfarenhet av SAP och dagligvaruhandeln.

Vi är nyfikna på vem du är som person och vilka egenskaper du kommer tillföra oss men vi tror att du besitter en stor dos av noggrannhet, struktur och att du är lösningsorienterad, du ser möjligheter där andra ser utmaningar.

Då du är ansvarig för framtagning av våra nyckel och rapportering av dessa så ser vi gärna att du har en stark analytisk fallenhet. Arbetsuppgifterna ställer krav på affärsmässighet och kreativitet och du drivs därför av utmaningar och av att överträffa uppsatta mål.

Din ansökan
Vi tillämpar löpande urval, varför vi gärna tar emot din ansökan snarast möjligt, dock senast den 2021-02-14.

Ansökan tas enbart emot via vår hemsida.

Har du frågor ang. tjänsten, vänligen kontakta Emil Jönsson, Chef Kundcenter, via mail: emil.jonsson@bergendahls.se

Bakgrundskontroll, tester och referenstagning kan komma att genomföras i denna rekrytering.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Bergendahls Food
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 14 januari 2021
  • Ansök senast: 14 februari 2021

Liknande jobb


Customer Success Manager!

Customer Success Manager!

29 november 2024