Förenade Service söker PLANNER till vårt kontor

Arbetsbeskrivning

Förenade Service AB ingår i danska Forenede Service koncernen, vi har arbetat med Facility Service i över 50 år och har en mycket erfaren medarbetarstab. Vi är Nordens största familjeägda servicekoncern med en omsättning på 2,5 miljarder DKK och över 8 000 medarbetare. Att vara ett stort företag med det lilla familjeföretagets anda är viktigt för Förenade Service. Vi är ett av nordens ledande serviceföretag, men vi har inte glömt de värderingar som har tagit oss dit vi är i dag, närhet till kunden och närhet till våra medarbetare Vi är ett företag där man bryr sig om varandra, där trivsel och engagemang är i fokus. Samtidigt kan vi erbjuda dig ett storföretags möjligheter till kompetens- och karriärsutveckling. Företaget etablerades i Sverige 1998, och vi är idag ca 1000 medarbetare runt om i Sverige.

Vi söker Planner med placering i Stockholm
Din huvuduppgift är att vara ett stöd till ansvariga inom regionens drift och att vara det filter som säkerställer kvalitén på handlingar som lämnas vidare till stabsfunktionerna. Arbetsområdet är västra regionen som sträcker sig från Västra Götaland, Värmland, Närke, Västmanland, Dalarna och uppåt.
Resor inom regionen förekommer.

Arbetsuppgifter
I dina arbetsuppgifter ingår att utifrån anbudsförfrågningar ta fram vårt anbud till kund, vara operativa chefens bollplank i driftsfrågor, genomföra marknadsanalyser och tillsammans med våra serviceledare se möjligheten i våra uppdrag att bli bättre, för kunder, för medarbetare och för vår ägare.
Möjligheterna att påverka innehållet i ditt arbete är stora, du lägger upp arbetet tillsammans med din operativa chef. Du ingår i regionens ledningsgrupp tillsammans med dina kollegor och Du rapporterar till den operativa chefen på regionen som sitter i företagsledningen.

Kvalifikationer
Vi söker dig som har en högskole/universitetsexamen inom ekonomi, gärna med inriktning på kostnads/intäktsanalys och du behöver kunna hantera din dator på en hög nivå. För att lyckas i den här rollen krävs det att du är duktig att kommunicera med olika aktörer inom organisationen, vara flexibel då arbetet snabbt kan behöva prioriteras om samt ha en förmåga att dels arbeta operativt men också att strategiskt planera och analysera. Vi ser att du självklart har ett intresse och en gedigen kunskap om hur man kan vidareutveckla processer. Det är en fördel om du har kunskap om den offentliga processen i upphandlingar samt erfarenhet av privata upphandlingar.
Som person är du serviceinriktad och ansvarsfull samt har lätt för att uttrycka dig väl i tal och skrift. Arbetet förutsätter att du trivs lika bra med självständiga arbetsuppgifter som att hjälpas åt att tillsammans lösa en uppgift. Körkort är ett krav.
Meriterande är om du har erfarenhet av driftsfrågor inom Facility branschen
För ytterligare information om tjänsten är du välkommen att kontakta vår HR chef Linda Rosqvist 0739-88 80 18, 040 601 81 76. Tjänsten är heltid och placeringsort är Danderyd. Vi har kollektivavtal och tillämpar provanställning.

Kontaktpersoner på detta företaget

Serviceledare Lena Jarleberg

Seerviceledare colette Menot
023-16624 073 688 80 89
HR-chef Linda Rosqvist
040 601 81 50 0736 88 80 18
Operativ Chef Lena Berntsson
0736 888003
Serviceledare Lena Jarleberg
040 601 81 50
Driftcontroller Patricia Johansson
0736 88 80 18
Serviceledare Pia Bocander
040 601 81 50 0736 88 80 22
Serviceledare Lena Jarleberg
040 601 81 50 0736 88 80 12
HR-chef Linda Rosqvist
040 601 81 50 0736 88 80 18

Sammanfattning

Besöksadress

HÖJDRODERGATAN 19
MALMÖ

Postadress

HÖJDRODERGATAN 19
MALMÖ, 21239

Liknande jobb


Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Erfaren administratör

Erfaren administratör

19 november 2024

19 november 2024