OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker dig som är kommunikativ i både tal och skrift på danska och svenska. Du har ett stort intresse för kundservice, säljsupport, administration och merförsäljning! I denna tjänst erbjuds du frihet under ansvar, bra arbetsvillkor och glädjen att få arbeta med flera spännande och utvecklande varumärken.
Arbetsbeskrivning
Som medarbetare inom bolagets kundserviceavdelning är arbetet varierande. Du kommer bland annat arbeta med kundrelaterade ärenden i såväl tal som skrift. Du blir en del av ett team där det alltid är nära till skratt samtidigt som professionalism och utveckling genomsyrar hela organisationen.
I detta företag är service och försäljning en naturlig del av det dagliga arbetet och en förutsättning för att kunna leverera en bra kundupplevelse.
Arbetsuppgifter
Du har god erfarenhet inom service och försäljning. Du fokuserar på kunden i stora som små ärenden och är van vid att vara professionell i ditt kundbemötande.
Vi uppskattar när du förstår vikten av noggrannhet och struktur då det är viktigt att utföra sina dagliga uppgifter på ett korrekt sätt ur flera perspektiv.
Exempel på dina arbetsuppgifter:
• arbeta proaktivt med merförsäljning
• bearbeta och uppdatera kundregister
• hantera reklamationer, fakturor, order etc.
• underhålla prislistor
• du pratar, skriver och har goda kunskaper i såväl det danska som det svenska språket
Bakgrund
Dig vi söker är noggrann, lösningsorienterad och uppskattar självständigt, individuellt arbete som del i ett team. Vi ser gärna att du har erfarenhet av service och försäljning sedan tidigare och är van att skapa mervärde för alla. Du ska ha väldigt bra kommunikativa färdigheter och uttrycker dig mycket väl i både tal och skrift i både svenska och danska, samt god förståelse för de skandinaviska språken. Vi kräver även att du har en god datorvana och har lätt att lära dig nya system.
Vi söker dig som vill utvecklas inom denna tjänst och ser utmaningen i att leverera en god service och försäljning till kunderna i alla lägen. Vi kräver att du är uthållig och stresstålig då du arbetar med komplicerade ärenden i ett högt tempo.
Information om tjänsten
• Fast och rörlig lön
• Utbildningen startar så snart tillsättningen är klar
• Tjänsten tillträds snarast och är en heltidstjänst
• Du är placerad i Lund på ett företag dit det är enkelt att ta sig både via kollektivtrafik och med bil
Intervjuer hålls löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag 25/3 2020, skicka därför gärna in din ansökan redan nu.
Vid frågor om tjänsten är du välkommen att maila andreas.wiesel@barona.se
Barona är ansvariga för tillsättning av tjänsten. Vi är ett bolag med expertis inom service, bank & finans, försäkring och försäljning. Vi är specialiserade på konsulttjänster, rekrytering och affärsutveckling. Företaget är medlem i Almega och tillämpar kollektivavtal för branschen. I denna tjänst kommer du inledningsvis vara anställd av Barona och uthyrd till uppdragsgivaren.