OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du intresserad av en varierande kontorsroll?Företaget grundades 1988 och är idag en av Europas ledande säkerhetsintegratörer.Som specialister inom Informationssäkerhet, ligger deras expertis i att identifiera, analysera och minimera nätverks- och systemrisk och erbjuda omfattande lösningar som adresserar alla IT-krav som kunden har, och tillåter kunden att växa och nå sina affärsmål säkert.Företaget finns nu i 18 länder i Europa, Nordamerika och Mellanöstern, med etablerade säljkontor i Tyskland, UK, Frankrike, Österrike, Schweiz, Sverige, USA och Förenade Arabemiraten.I Sverige har företaget kontor i Stockholm och Göteborg fördelat på 25 anställda i Stockholm och 5 i Göteborg.Kontoret i Stockholm är beläget i Kista. Arbetsbeskrivning: Som orderhanterare och kontorsassistent kommer Du att ha en varierande roll.Ungefär hälften av tiden kommer Du att arbeta med orderhantering.Utöver detta kommer Du bland annat att beställa kontorsmaterial, hjälpa till med leverantörsfakturor, svara i företagets växel, ansvara för posthanteringen samt hålla ordning och reda i köket.Du kommer med andra ord att arbeta mycket varierat med fokus på administration. Arbetets omfattning: Tjänsten är på heltid och tillsvidare.Du kommer att arbeta som uthyrd konsult via Brainpeople med möjligheter till anställning hos kund. Arbetslivserfarenhet/Kompetenskrav: Vi ser gärna att Du har erfarenhet av kontorsarbete och/eller orderhantering.Du är en duktig administratör som behärskar Office-paketet (Word, Excel) mycket bra.Att uttrycka sig på engelska i såväl tal som skrift är inga problem för Dig. Personliga egenskaper: Som person är Du är en positiv, framåt och ordningssam.Du är stresstålig, kan hantera flera saker samtidigt och inser därför vikten av att ha god struktur i ditt arbete.Du har en god social kompetens och trivs då arbetsmiljön präglas av glädje, framåtanda och engagemang.På ett prestigelöst sätt hugger Du i där det behövs och löser gärna olika problem som kan uppstå.Din ansvarskänsla är stor och Du trivs med varierande arbetsuppgifter. Intresserad? Brainpeople arbetar med uthyrning och rekrytering av akademiker till företag i Stockholmsområdet.Vi hjälper också våra kunder med rena rekryteringsuppdrag inom områden som IT, ekonomi, HR, marknad, försäljning, service och administration.