Företagsrådgivare

Företagsrådgivare

Arbetsbeskrivning

Företagspresentation

Är du en lagspelare som alltid har kunden i fokus? Drivs du av att vara en viktig del i en mindre organisation där du kan vara med och påverka hos banken som har Sveriges mest nöjda kunder & medarbetare och är den mest hållbara banken om kunder själva får välja? Sök då tjänsten som Företagsrådgivare till Åtvidabergs sparbank!
Åtvidabergs Sparbank har som mål att erbjuda hög bankservice med närheten och enkelheten som hos den lilla banken men med kompetensen som hos den stora. Verksamheten genomsyras av en genuin omtanke och ett starkt lokalt engagemang. Som fristående Sparbank fattar vi våra egna beslut och är fria att bestämma hur vi vill använda vår vinst. Vi finns till för våra kunder och har valt att investera i hållbar åternäring som gör gott för våra kunder och de orter vi verkar i. Åtvidabergs Sparbank, som startade sin bankverksamhet redan 1867, har de senaste åren haft en mycket god utveckling, med stadig tillväxt av kunder, god lönsamhet och ökad affärsvolym. Vårt verksamhetsområde är Östergötland men våra kunder finns främst i Åtvidaberg och Linköping.

Du kommer att arbeta i ett team med flera rådgivarkollegor och du rapporterar till vice VD. Vi arbetar efter en tydlig verksamhetsplan där vi ser stor utvecklingspotential i företagsaffären. När du arbetar hos oss ger vi dig möjligheten att påverka både din egen roll och banken i stort. Vi vill höra dina idéer och litar på din förmåga att göra något bra!
Vi är ett tjugotal anställda som trivs med varandra och med vårt arbete. Vår arbetsplats präglas av arbetsglädje, professionalitet och en skön framåtanda.

Arbetsuppgifter och ansvarsområden

I rollen som företagsrådgivare kommer du att ansvara för att förvalta och utveckla befintlig kundstock. I ditt uppdrag ingår även att hitta nya kunder, vilket du gör genom att bygga relationer och nätverka. Vi är en liten bank där du får ett totalansvar för dina kunder och får följa dem i upp- och nedgångar. Du lär känna dina kunder och arbetar tillsammans med dem för att förbättra deras lönsamhet och affär. Du är en rådgivare som får arbeta väldigt brett inom olika områden hos kunden.

Din profil

I denna rekrytering går vi mycket på dina personliga egenskaper, men för att lyckas i rollen behöver du ha minst 2-3 års erfarenhet av en liknande roll. Du är van vid bankbranschen och att möta och hjälpa företagskunder. Du har goda kunskaper i svenska och engelska, tal och skrift samt körkort. Du är även en van system- och datoranvändare samt har goda kunskaper i Officepaketet.
Som person är du driven och älskar att samarbeta med andra, samtidigt som du är bra på att driva ditt eget arbete framåt. Du är fokuserad på att serva dina kunder och alltid leverera bästa resultat efter deras behov. Du har en god planeringsförmåga, är prestigelös och vågar ta egna initiativ.

Ansök redan idag!

Ansökan

Passar du in på ovanstående profil, tveka inte att ansöka redan idag!

Glöm inte att motivera så utförligt som möjligt varför just du är lämplig för denna tjänst och att uppdatera dina uppgifter i ditt CV.

Sök tjänsten genom att klicka på ansök och registrera dig i vår databas, detta för att följa riktlinjerna som gäller för GDPR. För frågor gällande tjänsten eller rekryteringsprocessen vänligen kontakta ansvarig rekryterare;

Frida Stern och nås på 0704-106395 eller på frida.stern@unikresurs.se

Väl mött!

Unik Resurs

Välkommen till Unik Resurs!

Din rekryterings- & utvecklingspartner i med- & motgång

Hos oss är du alltid välkommen att kontakta ansvarig rekryterare om du har frågor eller funderingar kring ett annonserat uppdrag.

Om inte detta uppdrag passar dig är du välkommen att kontakta oss så kanske vi kan hitta ditt drömjobb tillsammans. Vi känner regionen och vet var du kan göra bäst nytta med din profil.

Lycka till!

Kontaktpersoner på detta företaget

Kristina Lind
076-7781513
Carolina Aspdahl
011-4700673
Peter Ardenfors

Marie Johansson
0455-341515
Petra Meyer Gardelin

Susanne Appelqvist
0455-341511
Susanne Appelkvist

örjan Högberg
013-4708091
Petra Meyer Gardelin
013-470 80 83
Peter Ardenfors
013-470 80 84

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Unik Resurs i Sverige AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 12 oktober 2022
  • Ansök senast: 6 november 2022

Besöksadress

Skyttegatan 2 58230 Linköping
None

Postadress

Djurgårdsgatan 56
Linköping, 58229

Liknande jobb


19 november 2024

Head of Working Capital Solutions, DNB Sweden

26 oktober 2024

Commercial Advisor

29 oktober 2024