OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Det här är vi
För oss kommer människan alltid först. Och tekniken först därefter. Du ska alltid kunna vara uppkopplad med de och det som betyder mest för just dig. Vår övertygelse är att uppkopplade samhällen är starkare samhällen. Som en Telenor-medarbetare kommer du att vara en viktig pusselbit av en större internationell organisation som vill skapa samhällsnytta genom att leverera förstklassig uppkoppling i de samhällen vi verkar.
Nu söker vi en driven och relationsbyggande medarbetare till vårt team på Customer Experience & Value Hub (CXV) i rollen som Företagsrådgivare Storkund. Telenor är mitt i en pågående stark digital transformation och vi tror att alla på något sätt är innovatörer. Vi välkomnar medarbetare som våga testa nytt, utmanar och vill vara med och driva förändring.
Vad du kommer att göra
I rollen som företagsrådgivare Storkund kommer du att ingå CXV Service som möter våra kunder varje dag i telefon eller digitala kanaler. Du kommer att bli en del av vårt serviceteam som supporterar uppsatta kontaktpersoner hos våra största kunder. Din roll blir att effektivt hantera administrativa ärenden och tillgodose kundens önskemål samt verka för en hög kundnöjdhet. Vår ambition är att utveckla starka relationer där vi alltid ska överträffa kundens förväntningar.
En nyckel för att lyckas i rollen är din förmåga att definiera och hantera kundens problem där du antingen åtgärdar den direkt eller effektivt adresserar den i organisationen. Du förväntas också att proaktivt erbjuda utökad service och relevant försäljning genom en god förståelse för varje kunds avtal och behov.
Vid start får du en bred utbildning inom Telenors produkter & tjänster. Du kommer erbjudas möjlighet att utvecklas i din roll och du förväntas också att aktivt söka information i syfte att utöka ditt kompetensområde och förbättra uppdragets förutsättningar.
Vem du är
För att lyckas i rollen ser vi att du är ansvarstagande, lösningsorienterad och förändringsbenägen, med förmåga att arbeta självgående och resultatorienterat. Du har ett genuint intresse för service och trivs som bäst när du får utveckla en fantastisk kundupplevelse tillsammans med andra. Du har en inställning av att se möjligheter och att hela tiden själva vilja förbättras. Du har erfarenhet från att bygga långsiktiga kundrelationer och det är meriterande med erfarenhet av försäljning och business to business.
Vårt löfte
Nyckeln till vår framgång är en balanserad arbetskraft. För att säkra det arbetar vi aktivt för att främja en arbetsmiljö där våra anställda får stöd och egenmakt inom alla sina arbetsområden. Vi lovar dig ett mänskligt företag som har hög vilja till självförbättring och att snabbt anpassa sig till en digitaliserad värld. Du välkomnas varmt in till ett skickligt team av professionella kolleger och utöver detta erbjuder vi även:
* Ett flexibelt arbetssätt – vi vill främja balansen mellan jobb och fritid så utifrån vilka arbetsuppgifter du och ditt team har så är friheten stor att jobba hemifrån vid behov.
* Utbildningsprogram så att du som medarbetare kan fördjupa din kunskap och bredda kompetensen.
* Ett generöst hälsovårdspaket innehållandes exempelvis Give me a break-days, friskvårdsbidrag, tjänstepension och mycket mer.
Sök till oss idag
Om du tycker att det här låter intressant och vill höra mer, vänligen kontakta Hampus Zec. Skicka inte din cv via mail, dessa kommer inte att utvärderas.
* Sista ansökningsdagen: Vi utvärderar ansökningar löpande så var god sök idag
* Placeringsort: Karlskrona.
Bra att känna till
Enligt Telenors policy genomför vi bakgrundskontroll på slutkandidat för samtliga rekryteringar.
Kontaktpersoner på detta företaget
Cecilia Palmberg
+46 734417133
Anna Holmgren
+46 734252688
Martin Stenfors
Elin Johansson
Johan Wall
Anna Holmgren
+46 455301045
Se kontaktuppgifter i annons
Recruiter Name
Daniel Stenberg
+46730570580