Företagsrådgivare till SEB Örebro

Företagsrådgivare till SEB Örebro

Arbetsbeskrivning

Om rollen
Som företagsrådgivare SEB kommer du att ha en central roll i att hjälpa företagskunder att uppnå sina affärsmål. Du kommer att ansvara för att hantera och utveckla befintliga företagskundrelationer, samtidigt som du aktivt identifierar och bygger upp ett nätverk av potentiellt nya kunder.
Genom att skräddarsy finansiella lösningar som uppfyller kundernas behov och mål kommer du att ge värdefull rådgivning inom områden som investeringar, finansiering och riskhantering.
Din förmåga att samarbeta nära andra interna team kommer att säkerställa en sömlös leverans av banktjänster.
Din profil
Vi söker nu en erfaren och engagerad företagsrådgivare som kommer att arbeta med företagskunder.
För att lyckas i rollen behöver du hålla dig uppdaterad om marknadstrender och utvecklingar inom banksektorn och ha en stark affärsförståelse. Ditt engagemang och din förmåga att bygga starka relationer kommer att vara avgörande för att skapa framgångsrika affärsresultat för både kunder och banken.
Vi ser gärna att du idag verkat i samma roll och har ett upparbetat nätverk.
Du har tillgång till hela SEBs pollett av tjänster och ditt uppdrag är att tillgodose kund med en skräddarsydd lösning av banken samt samarbetspartners tjänster. Du arbetar proaktivt mot kunde och vara ett bollplank. I tjänsten kommer du projektleda kunden resa och bygga små team för den enskilda kunden med ett behov av fler tjänster från SEB.
Om SEB
SEB (Skandinaviska Enskilda Banken) är en ledande nordisk bank med huvudkontor i Stockholm. Banken grundades 1856 och erbjuder ett brett utbud av finansiella tjänster till privatpersoner, företag och institutioner.
SEB fokuserar på att bygga starka och långsiktiga relationer med sina kunder genom skräddarsydda lösningar och högkvalitativ service. Banken är också engagerad i hållbarhetsfrågor och ansvarsfullt företagande. Med sin omfattande erfarenhet och expertis fortsätter SEB att vara en pålitlig partner och en betydande aktör inom finanssektorn i Norden.
Learn more about working at SEB www.sebgroup.com/career
“It is our fundamental belief that inclusion and diversity is crucial for our future success. We strive to have an inclusive, value-driven culture where employees feel valued, respected and involved irrespecve of who they are, what they believe or where they come from.”
Krav för tjänsten
Gymnasial utbildning
Erfarenhet från företagsrådgivning inom banksektorn
Flytande kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift

Meriterande
Eftergymnasial utbildning inom relevant område
SwedSec-license

Övrigt
Startdatum: Enligt överenskommelse
Omfattning: Heltid
Ort: Örebro
Övrigt: Bakgrundskontroller är en del av rekryteringsprocessen.
Du söker tjänsten genom att besvara några frågor och bifoga ditt CV eller länka din Linkedin-profil. De kandidater som uppfyller grundkraven kommer att få en länk till ett personlighetstest och ett logiskt tänkande test. De som går vidare därefter bjuder vi in till digital intervju. Vi arbetar kompetensbaserat genom hela rekryteringsprocessen.
Vi går igenom urvalet löpande vilket innebär att rollen kan tillsättas innan sista ansökningsdatum. Om du har frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Michael Fredriksson via 076 – 007 95 92 eller Michael@stegra.nu.
Stegra Rekrytering AB hanterar hela rekryteringsprocessen och alla frågor om tjänsten besvaras av Stegra.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Stegra Rekrytering AB
  • 2 platser
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 28 juni 2023
  • Ansök senast: 31 augusti 2023

Postadress

Universitetsallén 32
Sundsvall, 85234

Liknande jobb


19 november 2024

Head of Working Capital Solutions, DNB Sweden

26 oktober 2024

Commercial Advisor

29 oktober 2024