OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Nu finns en möjlighet för dig som vill vara med och förstärka två av våra företagsteam. Vi heter Anna Ekermann och Marie Boström och ansvarar för varsitt team på Företagskundtjänsten i Norrköping. Vi jobbar tillsammans med våra säljare för att utveckla och stödja företagskunder att hitta rätt lösningar för deras verksamhet. All försäljning sker utifrån kundens perspektiv, där Du har ett stort intresse för företagens vardag och att göra hållbara affärer står alltid i centrum. Vill du vara med och skapa spännande kundmöten och jobba med försäljning? Då är det här rätt möjlighet för dig.
Är det här din nästa möjlighet?
Du kommer vara en del av ett Företagsteam på kundtjänsten i Norrköping som idag består av ca 11-12 säljare, där de varje dag gör ett gediget jobb med att möta våra kunder via våra kanaler så som telefon, chatt, och mail. Vi är idag 5 stycken företagsteam, fördelade mellan orterna Sundsvall, Norrköping och Luleå. Vi jobbar med försäljning och service mot små och mellanstora företagskunder, med högt fokus på kundnöjdhet.
Din framtida utgångspunkt kommer vara att tillsammans med ditt team genomföra fantastiska kundmöten med hög service- och försäljningsgrad.
För oss är utveckling och förbättring viktigt, så du kommer få alla resurser du behöver för att växa inom kundservice och försäljning. Du kommer jobba på vårt kontor i centrala Norrköping.
Är det här du?
Ditt engagemang är av stor betydelse, där intresserar du dig för våra kunder, vågar ta egna initiativ och är drivande för att varje kontakt ska resultera i en utvecklad helhetslösning. Du siktar alltid efter att göra det lilla extra för överträffa kundens förväntningar. Som företagssäljare gillar du att ta ansvar, vara kreativ samt ha ett eget driv för att nå dina och teamets uppsatta mål.
Vi ser gärna att du är en person som gillar förändring och vill vara med att utmana våra företagskunder i sina lösningar. Vi vill ligga i framkant och där har du en viktig roll, du kommer göra skillnad för våra kunder via nya generationens telekomlösningar.
För att lyckas i denna roll vill vi att du gillar försäljning och tar självledarskap. Vi ser gärna att du har några års tidigare erfarenhet av försäljning eller kundservice och har en förståelse för olika verksamheter och kunder.
Dina personliga kompetenser:
Stort intresse för försäljning
Ansvarstagande och Serviceinriktad
Resultatinriktad
Utmanar dig själv
Lagspelare
Din erfarenhet
Gymnasiekompetens
Goda kunskaper att kommunicera både på svenska och engelska i tal och skrift
Det är meriterande om du har själverfarenhet eller tidigare arbetat inom telekombranschen. (ta bort nedan och lägga till här istället, samtliga behöver inte vara med ex. Microsoft 365)
Mer än bara ett jobb!
Oavsett vilket jobb du söker hos oss, ger vi dig verktygen och stödet du behöver för att styra din personliga utveckling. Vi vill hjälpa dig att utvecklas både på ett personligt plan och i din yrkesroll. Hos oss blir du en del av ett kreativt, motiverande och välkomnade företag där alla kan vara sig själva, med likvärdiga möjligheter att utvecklas. Vi respekterar människor och värdesätter mångfald. Förutom en attraktiv och inkluderande arbetsmiljö erbjuder vi flexibilitet och ett brett utbud av olika förmåner.
Intresserad?
Om du vill bli en del av våra team, sök jobbet! Vill du veta mer, kontakta oss via E-post: anna.ekermann@teliacompany.com eller via telefon på 070-6690903
marie.m.bostrom@teliacompany.com eller via telefon 072-7181805.
Utbildningsstart är den 25 april och rekrytering sker löpande. Sista ansökningsdag är 3e April, 2022.
Välkommen till Telia - Home to your next big opportunity!
Artiklar i detta ämnet
- Gratis kontantkort - Hur då?
- Höga emotionella krav