OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Dina arbetsuppgifter
Har du tidigare erfarenhet av att arbeta med rådgivning och försäljning, samt är duktig på att bygga hållbara långsiktiga affärsrelationer med kunder? Då kan det vara just dig vi söker.
Som företagssäljare till vår kund är din primära uppgift att erbjuda innovativa lösningar för kunder. Du tar emot samtal från företag och hanterar deras ärenden. Du bedömer sedan hur ärendet bäst ska hanteras utifrån din erfarenhet och kompetens. Ärenden kan komma in både via mejl och telefon, du skriver in dem i ett CRM-system och följer upp ärendehanteringsprocesserna. Arbetsuppgifterna innefattar bland annat att utreda olika fakturafrågor, ändra kunduppgifter, följa upp siffror och verkställa offertutskick. Du kommer ingå i ett team på drygt 15 medarbetare varav två teamledare.
Detta är ett konsultuppdrag med start omgående. Arbetstiderna är kontorstider.
Om företaget
Vår kund är ett ledande europeiskt energiföretag med verksamhet i över 40 länder. De arbetar för att involvera deras kunder och samhället i omställningen för en renare värld, genom att finna lösningar och resurseffektivisera energiförbrukning. Det är en platt organisation, där du med drivet och ambitionen har alla möjligheter att utvecklas.
Din profil
Vi söker dig som har tidigare erfarenhet av försäljning och kundservice, då du bland annat har suttit med i försäljningsmöten samt arbetat med rådgivning och merförsäljning mot kunder. Vi ser att du tidigare arbetat med offerthantering samt har god datorvana och tidigare erfarenhet av att arbeta med Office-paketet. Du behärskar både svenska och engelska obehindrat i tal och skrift.
Du är framgångsrik i att skapa relationer, älskar att göra affärer samt har en genuin servicekänsla som riktas både mot kunder och medarbetare. Är du dessutom teknikorienterad ser vi det som mycket meriterande. Vidare är du resultatdriven och har gott affärssinne. För att lyckas i rollen behöver du vara en god kommunikatör med ett ödmjukt förhållningssätt där du ser det som ditt uppdrag att stötta och serva, inte bara dina kunder utan även dina medarbetare.
Är det dig vi söker? Skicka då in din ansökan snarast då urval sker löpande. Vid eventuella frågor om tjänsten hänvisar vi till ansvarig rekryteringskonsult Matilda Dahlin på telefon 076-869 30 eller matilda.dahlin@2complete.se.
Om 2Complete
2Complete är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag som arbetar med personligt engagemang samt en passion för arbete och personal. Vår auktorisation i Kompetensföretagen ger oss i sin tur medlemskap i Almega och Svenskt Näringsliv.
Det är för oss av yttersta vikt att de personliga förutsättningarna stämmer överens mellan kund och kandidat, likväl som kompetensen. För att uppnå detta vill vi som arbetar på 2Complete skapa en så nära och personlig relation med kunder och kandidater som möjligt. Ett arbete efter dessa riktlinjer skapar förtroende och trygghet, värden som är självklara för en lyckad rekryteringsprocess. Vi rekryterar och bemannar under tjänstemannaavtalet såväl som arbetaravtalet, allt från juniora tjänster till chefer och specialister.
Kontaktpersoner på detta företaget
Maria Carlson
Joel Claeson
Joel Claeson
084454344
Caroline Lüning
08 445 43 44
Caroline Lüning
084454344
Caroline Lüning
08-445 43 44
Cecilia Rosenström
Caroline Lüning
Lisa Karlsson
08-4454344
Lisa Karlsson