OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Feelgood är Sveriges ledande hälsoföretag för det moderna arbetslivet. Vi hjälper företag och organisationer att förbättra produktivitet och sänka kostnader genom att arbeta systematiskt och förebyggande med arbetsmiljö, hållbar hälsa, ledarskap, medarbetarskap och vid behov rehabilitering eller krishantering.
Vi har idag 700 medarbetare som möter kunderna både digitalt och på ca 120 platser i Sverige. Totalt omfattar Feelgoods 8 000 kunder 800 000 medarbetare. Feelgood grundades 1995 och ägs sedan 2021 av den finska vårdkoncernen Terveystalo Healthcare OY.
Läs mer på www.feelgood.se
Feelgood är ett rikstäckande företag med cirka 500 medarbetare och levererar hälsotjänster på nära 200 enheter över hela landet, av dessa är ca 45 egna anläggningar. I Dalarna verkar vi på fyra orter; Borlänge, Falun, Ludvika och Hedemora.
Feelgood växer. Till vår enhet i Ludvika söker vi en Företagssköterska.
Vår vision är Sveriges friskaste kunder. I Ludvika är vi idag ca 10st medarbetare som arbetar i team gentemot våra olika kundföretag och levererar tjänster inom arbetsmiljö- och hälsoutveckling och rehabilitering. Vi arbetar på individ, grupp och organisationsnivå.
En positiv inställning, innovation, helhetssyn och en stark vilja att åstadkomma goda resultat kännetecknar vår kultur och arbetsgemenskap. Vi finns där våra kunder finns – därför arbetar du både på vår enhet i Borlänge samt möter våra kunder och kundanställda i deras egen arbetsmiljö.
Som företagssköterska hos oss arbetar du med rehabilitering, förebyggande arbetsmiljöarbete, hälsoundersökningar, utbildningar, samt hälsofrämjande arbete på individ och gruppnivå.
Du är intresserad av att bygga och utveckla en god relation med våra kundföretag och deras anställda. Du jobbar som kontaktperson och har kundansvar gentemot tilldelade kunder, tar hand om inkommande uppdrag samt står för rådgivning till kund och kundens beställande chefer.
Vi söker dig som är leg sjuksköterska med företagssköterskeutbildning och/eller har erfarenhet av arbete inom Företagshälsovård. Du har ett brinnande intresse för människor i arbetslivet, har helhetssyn och vill gärna arbeta på ett förebyggande och främjande sätt. Vi ser också att du har ett affärsmässigt och konsultativt förhållningssätt, social kompetens samt att du är en god lagspelare. Du har körkort och goda IT-kunskaper.
Omfattning: Tillsvidareanställning på 100% alt. deltid. Vi tillämpar 6 månaders provanställning.
Har du frågor kontakta konsultchef Maria Lerbrink på 072-050 32 56 alt. maria.lerbrink@dalafh.se
Sista ansökningsdatum för tjänsten är 2022-01-31. Intervjuer sker löpande. Tjänsten kan tillsättas tidigare än sista ansökningsdag.