OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Feelgood är ett av Sveriges ledande hälsoföretag och verkar inom företagshälsa, sjukgymnastik och primärvård. Vi erbjuder innovativa hälsotjänster till företag, organisationer och privatpersoner. Vårt motto är att satsningar på hälsa ska vara en lönsam investering, genom ökad produktivitet och sänkta kostnader för ohälsa i företag och ökad livskvalitet för privatpersoner. Feelgood är ett rikstäckande företag med cirka 500 medarbetare och levererar hälsotjänster på 150 enheter över hela landet, av dessa är sextiotalet egna anläggningar. Företaget grundades år 1995 och är noterat på Nasdaq OMX Nordic, Small Cap.
Feelgood växer. Till vår affärsenhet ACCESS söker vi därför
TELEFONISJUKSKÖTERSKA
Vår vision är Sveriges friskaste kunder. Feelgood Access är en central verksamhet inom Feelgood där vi levererar telefonibaserade tjänster till företag, organisationer och Feelgoods vårdcentraler över hela landet. Positiv inställning, innovation, helhetssyn och en stark vilja att åstadkomma goda, kvalitativa resultat kännetecknar vår kultur och arbetsgemenskap.
Med anledning av en pågående uppbyggnad av Feelgoods centrala kontaktcenter, söker vi nu fler sjuksköterskor, gärna med erfarenhet inom företagshälsovård.
Som telefonisjuksköterska hos oss hanterar du samtal från lokala och nationella kunder och behandlar både chefsstöd, medicinsk rådgivning till kunder och kundmedarbetare, bokning och allmänna samtal av företagshälsovårdskaraktär, i ett kontinuerligt samarbete med kollegorna runt om i landet. Verksamheten befinner sig i en utvecklings- och expansionsfas, så är du nyfiken, förändringsbenägen och vill vara med att påverka en enhet i tillväxt kan du vara den vi söker.
Kvalifikationer
Du är legitimerad sjuksköterska, gärna företagssköterska eller distriktssköterska och har minst 5 års tjänstgöring inom yrket. Erfarenhet av sjukvårdsrådgivning per telefon, arbete inom företagshälsovård och inom privat verksamhet är meriterande.
Du är flexibel i din yrkesroll och har ett professionellt och prestigelöst förhållningssätt med servicekänsla. Du har ett stort intresse för människor i arbetslivet, en helhetssyn och vill gärna arbeta på ett promotivt sätt. Vi ser även att du har ett affärsmässigt och konsultativt förhållningssätt samt social kompetens och är en god lagspelare.
Du kommer ha mycket kontakt internt och externt och behöver därför ha mycket god kommunikationsförmåga och trivas att kommunicera via telefon. Du har goda kunskaper i svenska och engelska språket och det är viktigt att du känner dig bekväm med att arbeta med flera olika IT-system.
Anställningsform
Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid (100%), med arbetstid måndag-fredag.
Har du frågor kontakta Teamledare Astrid Cornaire, via mail astrid.cornaire@feelgood.se
Sista ansökningsdatum är 2015-07-10. Vi söker någon per omgående och intervjuar fortlöpande. Vi ser fram emot din ansökan redan nu.
Välkommen med din ansökan!