OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Anticimex är det moderna serviceföretaget inom skadedjurskontroll, matsäkerhet, fuktkontroll, husbesiktningar och brandskydd. Genom förebyggande åtgärder, ny digital teknik och hållbara lösningar skapar vi hälsosamma miljöer för både företag och privatpersoner runt om i världen. Anticimex har ca 10 000 anställda och finns i 21 länder. I Sverige är vi 1500 medarbetare.
Läs mer om hur det är att jobba på Anticimex här
Anticimex är det moderna serviceföretaget som tack vare förebyggande åtgärder, ny teknik och hållbara lösningar skapar hälsosamma miljöer för både företag och privatpersoner runt om i världen. På vårt kontor finns samtliga tjänsteområden representerade; skadedjurskontroll, matsäkerhet, fuktkontroll, husbesiktningar, brandskydd, kundservice och försäljning. Anticimex ska vara bäst på det vi gör, fortsätta driva utvecklingen i branschen samt alltid ge våra kunder professionell och personlig service.
Vad du gör
Medarbetarna i vår Företagssupport har en nyckelroll i vår organisation och säkerställer att vi lever upp till våra företagskunders förväntningar enligt de avtal som slutits. Du kommunicerar med kunder och har ett nära samarbete med våra säljare, tekniker och leveransplanerare för att optimera och säkerställa att kunden får en bra upplevelse av Anticimex.
I rollen ingår även:
• Kunddialoger kring avtal, rapporter, statistik, fakturor, etc.
• Assistera kunderna i Mitt Anticimex - där kunder hittar sina rapporter.
• Skapa fakturaunderlag
Vad du får
• En gedigen introduktion och utbildning - därefter arbetar du självständigt med bra stöd från dina kunniga kollegor
• Engagerat ledarskap
• En stimulerande arbetsmiljö med goda möjligheter till personlig utveckling och fortlöpande intern utbildning
• Frihet att ta ansvar och möjlighet att påverka
• Tjänstepension, friskvårdsbidrag och ett förmånspaket från Benify
Vem du är
• Du är lyhörd för kundens behov, kommunikativ och skapar förtroende och förmedlar positiv energi både i det fysiska mötet med kund och i telefon.
• Flexibel och uppskattar variation, tvära kast och snabba ryck.
• Strukturerad och kan organisera för både dig själv och dina kollegor.
• Har du arbetat med kundvård och/eller har viss ekonomisk bakgrund innan så är det en bra merit.
Ansökan
Din ansökan vill vi gärna ha så snart som möjligt då urvalet sker löpande och tjänsten kan tillsättas före sista ansökningsdag 2023-03-31. Vi tar inte emot ansökningar via e-post. Om du har några frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta leveranschef Håkan Rystrand. Välkommen med din ansökan!
Kontaktpersoner på detta företaget
Platschef Andreas Getzman
019-251060
Platschef Andreas Getzman
Platschef Andreas Getzman
019-6707700
Marie Ståhl