OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om Bravura:
Vi på Bravura jobbar med bemanning och rekrytering. Hos oss finns möjligheter för dig som vill ta nästa steg i karriären. Välkommen att hitta ditt drömjobb genom oss – som konsult eller rekryterad.
Om tjänsten:
Det här är ett konsultuppdrag på 6 månader med goda möjligheter till förlängning. I den här rollen får du initialt en anställning hos Bravura. Detta ger både dig och Telia en bra möjlighet att lära känna varandra samt utvärdera hur ni trivs med ert samarbete.
Om företaget:
Telia Company är ett kommunikationsföretag inom IT- och telekom. De hjälper företag och privatpersoner att kommunicera på ett enkelt, effektivt och miljövänligt sätt. Sverige har en bredbandsinfrastruktur i världsklass med väl utbyggda fibernät och just nu moderniserar Telia hela mobilnätet med förstärkt 4G och 5G. Med cirka 21 000 medarbetare i sju länder, varav 4 700 kollegor i Sverige, erbjuder Telia den bästa uppkopplingen i de bästa näten och fortsätter att investera för ett mer digitalt och hållbart samhälle.
Digitaliseringen har kopplat samman människor och låter oss prata, lyssna, titta, läsa och tycka, nästan var i världen vi än befinner oss. Nationer, företag och individer möts över gränser och kontinenter, dygnet runt och året om. Telia Company tillhandahåller grunderna i det digitala samhället som är avgörande för att skapa en bättre framtid.
Välkommen till Telia, bättre nät, bättre upplevelser!
Arbetsuppgifter:
Som företagssupport inom faktura ansvarar du för den första kontakten med Telias företagskunder. Du tar emot inkommande samtal och supporterar kunder på telefon inom området fakturafrågor. Frågorna varierar i omfattning och komplexitet och du arbetar för att hitta bra lösningar som bidrar till nöjda kunder. Du erbjuds en gedigen introduktion och har kontinuerlig dialog med din närmaste chef för att utvecklas. Du tillhör en grupp med bred kompetens. Vissa av dina teamkollegor har samma roll som du och några av kollegorna sitter med angränsande arbetsuppgifter med djupare kunskap. Tillsammans arbetar ni för att hitta bra lösningar för att säkerställa nöjda kunder. Hos Telia finns det goda möjligheter och du uppmuntras till att utveckla din kompetens inom olika områden!
Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:
• Avslutad och godkänd gymnasieutbildning
• Minst 1 års arbetslivserfarenhet, gärna inom service
• Du talar och skriver obehindrat på svenska och du har goda kunskaper i engelska
• God datorvana
Meriterande:
• Arbetat med kundservice
• Arbetat med fakturarelaterade ärenden
• Arbetat mot uppsatta KPIer/måltal
• Eftergymnasial utbildning, med fördel inom ekonomi
I rollen som företagsrådgivare är du serviceinriktad och drivs av att hjälpa kunder samt leverera lösningar. Då kunderna kan ha komplexa ärenden är det därför viktigt att du besitter en lösningsorienterad mentalitet där du inte drar dig för att nätverka bland kollegor för att hitta lösningen du söker. Du har förmåga att sätta kunden i fokus, vara uppmärksam och är tillmötesgående i ditt bemötande. Rollen kräver att du tar egna initiativ och trivs i en social roll med ett varierat arbetstempo, varpå du är flexibel i ditt arbetssätt.
Övrig information:
Start: 2 september
Plats: Solna
Lön: Enligt överenskommelse
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här
Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här
Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport via mail, info@bravura.se eller telefon 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Kontaktpersoner på detta företaget
Nina Wennersten
Kristina Nicolin
Karin Vannfält-Restorp
Amanda Forssell
Sofie Persson
Karolina Hoti
Josefine Gustafsson
Isabelle Riddez
Johan Ström
Lisa Eklund