OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Placera Personal AB är ett rekryterings- och bemanningsföretag som hjälper företag med att förenkla och effektivisera sin personalförsörjning. Vi rekryterar och hyr ut kompetens inom kontor, ekonomi, lön, bank/finans, HR, inköp, sälj/marknad och teknik/IT. Varje år tillsätter vi hundratals tjänster hos våra kunder i många olika branscher. Vi har funnits sedan 1988 och är idag ca 120 medarbetare. Vi är auktoriserade och medlemmar i Bemanningsföretagen.
Vi söker för långsiktigt uppdrag två stycken kundsupportmedarbetare inom vagnparksfinansiering och hantering.
Tjänsten
Vårt kundföretag är ett servicebolag inom finans som arbetar med premiummärken och sitter i fräscha lokaler norr om Stockholm. Som kundsupportmedarbetare är du företagskunder behjälplig med allehanda frågor inom vagnparksadministration. I tjänsten ingår bland annat upplägg av nya kunder i systemet, administration kring den finansiella biten, frågor av teknisk karaktär, fakturor, försäkringar osv. Tjänsten är på heltid/kontorstider och är ett långsiktigt konsultuppdrag via Placera Personal. För rätt person med rätt inställning och driv kan det finnas möjlighet till direktanställning framgent.
Arbetsuppgifter
Som kundsupportmedarbetare mot företagskunder har du bland annat följande arbetsuppgifter:
• Implementera nya företagskunder i systemet samt ansvara för att de kommer igång med samarbetet
• Support via telefon och mejl (såsom inom teknisk rådgivning, offertfrågor, fakturafrågor, tillbehör, körjournaler, försäkringar m.m.)
• Utredningar
• Statistikrapportering
Kvalifikationer
Vi ser följande bakgrund som lämplig:
• Ett par års erfarenhet av arbete inom ekonomi, gärna från bank- och finansbranschen
• Minst gymnasial utbildning, helst inom ekonomi
• Bilintresserad
• Mycket goda kunskaper i engelska
• Mycket goda kunskaper i Excel
• Du gillar kundkontakt, att ha telefonen som arbetsverktyg och lösa kundens ärenden
• Du har inga problem att hantera både komplexa och mindre komplicerade uppgifter
• Du har ett starkt engagemang är noggrann och trivs med att arbeta i team mot gemensamma mål
• B-körkort
Som person är du positiv, engagerad, lösningsfokuserad, serviceinriktad och gör gärna det där lilla extra för kunden. Du trivs med att arbeta i högt tempo, har en hög ansvarskänsla, trivs med administrativa uppgifter samt är en fokuserad teamplayer. Då det händer mycket hos vårt kundföretag är det också av stor vikt att du både är trygg i dig själv, förändringsbenägen och gärna kommer med nya idéer och lösningar.
Om du är intresserad av tjänsten så tveka inte att skicka in din ansökan redan idag. Urval och intervjuer kommer ske löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Varmt välkommen med din ansökan!
Kontaktpersoner på detta företaget
Fredrik Johansson
08-586 22 713
Elisabet Holmene
08-58622709
Klara Eidhagen
08-586 22 716
Malin Karlsson
08-586 22 723
Robel Ghirmay
08-586 22 720
Ecaterina Cavieres
08-586 22 719
Joakim Hällström
Joakim Hällström
0765-36 27 12
Ann Nilsson
08-586 22 708
Rekryterare Ecaterina Cavieres
08-586 22 719