OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om företaget
Anticimex förebygger och skyddar för privatpersoner och företag. Anticimex är ett internationellt serviceföretag som finns i ett flertal länder, men grundades i Sverige 1934. I Sverige återfinns cirka 1 500 medarbetare som hjälper två miljoner kunder. Anticimex finns i hela landet och arbetar inom områdena skadedjurskontroll, matsäkerhet, fuktkontroll, husbesiktningar och brandskydd. Genom förebyggande åtgärder, ny teknik och hållbara lösningar skapar vi hälsosamma miljöer för både företag och privatpersoner runt om i världen.
Dina arbetsuppgifter
Nu söker de en ny kollega som ska arbeta med företagssupport. I rollen kommer du att vara med och leverera hög service till Anticimex företagskunder. I det dagliga arbetet är det mycket ingående och utgående samtal samt mejlhantering och ärendehantering. Dialogen kommer ske med kundservice, tekniker och kunder. När en kund ringer tar man ansvar för ärendet från start till slut, du äger kundresan. Du kommer även att arbeta tätt med tre kollegor som teamet består av idag och tillsammans med en positiv attityd, lagarbete och en stark serviceanda levererar ni lösningar till kund och tillsammans driver förbättringar!
Huvudsakliga arbetsuppgifter
- Telefoni, mejl och ärendehantering
- statistik
- uppföljning
Din profil
Beskriver du dig själv som en positiv och handlingskraftig lagspelare som är grym på att bemöta människor och leverera service i världsklass? Då är du den vi söker! Utöver det är det även viktigt att du har god datavana och enkelt kan sätta dig in i nya system. Du får även gärna ha erfarenhet av service sedan tidigare och haft mycket dialog med företag. Du måste också tycka om att ha telefonkontakt men viktigaste för den här rollen är dina personliga egenskaper.
Om oss
I över 30 år har Clevry varit en game changer för ett mer soft skills-drivet arbetsliv inom talent acquisition, assessment och advisory. Vi finns globalt med kunder, konsulter och kandidater från Nordamerika till Singapore med huvudkontor i Brighton, Stockholm och Helsingfors. Våra 150 soft skills-certifierade rekryterare, affärspsykologer och experter finns alltid till er tjänst.
Rekryteringsprocessen
Vi på Clevry ser att soft skills är minst lika viktiga som hard skills. I denna rekrytering kommer du därför, när du har ansökt, via mail få en länk till ett självskattningstest. Det tar cirka 20 minuter att genomföra testet, därefter kommer du få en feedback-rapport mailad till dig som belyser dina soft skills. Vid en eventuell intervju med Clevry kommer svaren gås igenom mer ingående.
Håll utkik i din inbox! Där finner du länk till frågeformuläret.
Vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Varmt välkommen med din ansökan redan idag!
Följ oss gärna på LinkedIn Clevry Swede (https://www.linkedin.com/company/clevry-se/)n