OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Som medarbetare på FOREX Bank Kundcenter kommer du att vara i navet för våra kunder via telefon och digitala kanaler. Du kommer vara placerad på vårt huvudkontor i Gamla stan i Stockholm.
Dina huvudsakliga ansvarsområden
Kundcenter är navet för kunder som via telefon och digitala kanaler vänder sig till FOREX Bank för service av befintliga produkter och tjänster eller som är i behov av nya. Servicen inkluderar även support till organisationens butiker runt om i Sverige.
Vår avdelning Kundcenter har en betydande inverkan på utvecklingen av service, försäljning, teknik och arbetssätt, för alla i banken som möter kund. Kundcenter söker nu sälj- och kundfokuserade medarbetare som vill vara en del av den nya strategin. Tjänsterna, är en allmän visstidsanställning och du kommer att arbeta efter behov och dialog med chef. Arbetstiderna kommer att vara förlagda kvällar, helger men ibland även dagtid. Tjänsten kommer att innebära stora möjligheter att utvecklas inom området.
Vem är du?
Vi ser att du som söker tjänsten är studerande eller söker nya utmaningar i form av extraarbete. Vi vill att du som söker ska ha påbörjat dina studier & har minst 1,5 år kvar av studietiden.
Som person är du ansvarsfull, arbetsam och professionell. Du är driven, ser lösningar och säkerställer regelefterlevnad och effektivitet i det dagliga arbetet. Vidare är du en teamspelare, med positiv energi och förmåga att motivera andra. Du har en väl utvecklad social förmåga och sätter alltid kunden i fokus. Du har en god förmåga att lyssna och identifiera olika kunders behov och förmågan att ge en mycket hög service. En förutsättning för tjänsten är att du talar flytande svenska, andra språk är mycket meriterande.
Vad kan vi på FOREX Bank erbjuda dig?
Vi erbjuder dig ett stimulerade och omväxlande arbete men även kunskap om, och erfarenhet av, bank, service och försäljning. Du och dina framtida kollegor bildar tillsammans ett härligt team där ert samarbete ligger till grund för att driva och utveckla Kundcenter framåt.
Låter det som något för dig? Varmt välkommen med din ansökan!
Om ansökan
Av säkerhetsskäl kommer vi att ta en kreditupplysning samt be om ett utdrag ur belastningsregistret innan anställning kan ske. Som en del av rekryteringsprocessen vill vi att du som söker den här tjänsten genomför ett kortare test. Testet kommer att mailas till dig, du har sedan sju dagar på dig att besvara och slutföra testet.
Frågor om tjänsten besvaras av Anna Littorin, Gruppchef Kundcenter, tel 072-5717606
Vid frågor till fackliga företrädare, Finansförbundet, kontakta Ann Östling, ann.ostling@forex.se
Inkom med din ansökan senast 18 februari. Urvalet sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag har passerat.
FOREX Bank är ett familjeägt företag som sedan 1965 är Nordens marknadsledare på resevaluta. År 2003 blev vi bank och erbjuder sedan dess olika bankprodukter som in- och utlåning, betalningsförmedling, kassaservice samt kredit- och betalkort. Våra butiker är centralt placerade på flygplatser, järnvägsstationer och gallerior i hela Norden. Vi har internet- och mobilbank samt kundservice på Facebook och telefon.