OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Fastighetsägarna Service är ledande leverantör av fastighetsförvaltningstjänster såsom juridisk konsultation, ekonomisk förvaltning och teknisk förvaltning samt försäljning av fastighetsprodukter. Vi tillhandahåller några av landets skickligaste fastighetsjurister, hyresförhandlare, ekonomer, förvaltare, driftsingenjörer och fastighetsskötare till bostadsrättsföreningar och fastighetsbolag i Stockholmsregionen. Fastighetsägarna Service är ett helägt dotterbolag till branschorganisationen Fastighetsägarna Stockholm. Fastighetsägarna Service har ca 154 medarbetare och omsätter i dagsläget ca 232 miljoner kronor per år.
Vi förenklar och skapar framtidens fastighetsägande - kom och väx med oss!
Förhandlingsassistent
Nu söker vi vår nästa kollega som vill arbeta som förhandlingssassistent på deltid 50%. Vi söker dig som vill komma till ett företag med stort framtidsfokus och som utmanar och prövar nytt. Det finns stor potential att utvecklas och som vår nya kollega kommer du att vara en viktig del i att vi lyckas och når dit vi vill. I takt med att företaget växer kan tjänsten därför komma att utökas till 100%. Hos oss får du arbeta självständigt på en arbetsplats som präglas av inställningen av att vi vill och kan ännu mer – tillsammans.
Om rollen
Som förhandlingsassistent kommer du tillsammans med en förhandlingsassistent och tre juristassistenter främst stödja Fastighetsägarnas hyreförhandlare med varierande arbetsuppgifter, så som att skriva framställningar och överenskommelser. Du kommer även att hantera inkommande och utgående post, sortera och arkivera akter, hantera fakturering för juristerna samt administrera kunduppgifter.
Tjänsten är på deltid 50% med tillträde så snart som möjligt. På sikt har vi ambitionen att tjänsten ska utökas till heltid.
Vem är du?
Du kommer till ett företag med framtidsfokus och det finns stor potential för dig om du också vill. Vi söker dig som vill vara med på vår tillväxtresa och som trivs i en administrativ roll med många bollar i luften. Du vill arbeta i en supportfunktion med varierande arbetsuppgifter och som person är du noggrann, flexibel och lojal. Du är kommuniktativ och det faller dig naturligt att hantera kundkontakt både via mejl och telefon. Vi är och ska vara kollegor som tar initativ och ligger steget före och för att trivas i rollen som förhandlingsassistent är du därför prestigelös och gillar att ta dig ann nya arbetsuppgifter.
För att axla rollen som förhandlingsassistent ser vi att du har minst 5 års erfarenhet av administration, koordinering eller service och att du uttrycker dig väl på svenska i tal och skrift. Det är meriterande om du har erfarenhet av att arbeta med jurister sedan tidigare och det är positivt om du är intresserad av fastighetsbranschen. Du vill arbeta deltid, men du lockas av möjligheten att på sikt jobba heltid. I denna rekrytering lägger vi stor vikt vid personliga egenskaper.
Kontakter
Låter det intressant eller vill du veta mer?
Kontakta förhandlingsassistent Haddy Vikström: haddy.vikstrom@fastighetsagarna.se
Ansökan
Välkommen med din ansökan så snart som möjligt, men senast den 16 december. Då jul- och nyårsledighet väntar framför oss kommer urval ske löpande och rekryteringsprocessen kan därmed komma att påbörjas innan sista ansökningsdag.
Kontaktpersoner på detta företaget
Frida Palmgren