OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Har du ett intresse för koordinering och samordning och tycker att det är roligt att ha många kontaktytor? Då har vi en spännande tjänst för dig!
Fastighetsägarna är en kunskapsorienterad branschorganisation med både bredd och spetskompetens inom frågor som rör fastighetsbranschen. Hos oss på Fastighetsägarna Syd arbetar medarbetarna inom olika områden som exempelvis fastighetsjuridik, hyresförhandling, kommunikation och opinionsbildning. Vårt uppdrag är att förbättra villkoren för fastighetsföretagandet i landet, så att bostads- och lokalmarknaden kan utvecklas. Nu söker vi en förhandlingssamordnare till vårt huvudkontor i Malmö!
Om rollen
I din roll som förhandlingssamordnare hos Fastighetsägarna Syd ansvarar du för att koordinera och samordna hyresförhandlingsverksamheten. Det är en bred och varierande tjänst där du ges ett stort ansvar och får möjlighet att vara med och påverka. Dina huvudsakliga ansvarsområden inkluderar att:
• ansvara för den årliga direktförhandlingen med hyresgäster
• vara systemadministratör i vårt system för hyressättning (POÄNGEN)
• vara delaktig i gemensamma processer med hyresförhandlare
• skapa fakturaunderlag
• utföra registrering i våra system
• leda förhandlingsmöten och ha kontakt med fastighetsägare och hyresgäster
• vara delaktig i utvecklingen av våra arbetsverktyg och rutiner
På kontoret i Malmö arbetar 17 medarbetare och du kommer att ingå i förhandlingsteamet som består av 9 personer. Vi sitter i fina lokaler i centrala Malmö med några minuters promenad från centralstationen.
Vem är du?
Vi söker dig som har eftergymnasial utbildning och runt två års arbetslivserfarenhet efter avslutade studier. Du har erfarenhet av administrativt arbete och kan kommunicera och uttrycka dig obehindrat på svenska i såväl tal som skrift. Vidare har du en god systemvana och intresse för att sätta dig in i digitala arbetsverktyg.
Det är meriterande om du har:
- erfarenhet från fastighetsbranschen
- arbetat med att upprätta fakturaunderlag
- läst kurser inom ekonomi och har en grundläggande förståelse för företagande, ekonomi och ekonomisk styrning.
Som person är du effektiv, strukturerad och har en god prioriteringsförmåga. Du uppskattar att ha olika kontaktytor och har en diplomatisk framtoning. Du har inga problem med att arbeta självständigt men uppskattar även att arbeta i team. Vidare är du en flexibel person som är beredd att hjälpa till där det behövs och som gärna bidrar med idéer och tankar för att förbättra befintliga rutiner och processer.
Vad erbjuder vi dig?
Vi erbjuder dig en varierande tjänst i en öppen och lyhörd miljö där teamkänslan är stark. Hos oss tycker vi om att arbeta mot tydliga mål och hitta nya vägar för att nå nya höjder. Vi tror på kraften och kreativiteten hos våra medarbetare. Hos oss finns alla förutsättningar för att prestera, trivas och växa. Tillsammans under ett tak förenklar och skapar vi framtidens fastighetsägande.
Ansökan
I denna rekryteringsprocess samarbetar Fastighetsägarna Syd med Jurek Rekrytering & Bemanning. Då urvalsprocessen sker löpande så ser vi gärna att du skickar in din ansökan så snart som möjligt. Vänligen notera att vi inte tar emot ansökningar via email utan ansökan sker via Jureks hemsida www.jurek.se. För frågor om tjänsten är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult Linn Marthinussen på telefon: +46 76 002 69 41 alternativt via email linn.marthinussen@jurek.se
Kontaktpersoner på detta företaget
Malin Sjöström
0709-721470
Susanna Filipsson
Rakel Jarl
Caroline Frödén
0766 33 14 44
Jenny Larsson
Ulriikka Uittomäki
Berivan Mohammed
Malin Alexandersson
Thomas Eklöf
Rakel Jarl
070-972 13 52