Förmedlare/agent till Transvoice, Stockholm

Arbetsbeskrivning

Transvoice förmedlar och administrerar tusentals tolk- och språktjänster per dag, till stat, kommun, myndigheter, förvaltningar samt privata företag och organisationer i hela Sverige. I vårt nätverk ingår ca 3.000 tolkar och översättare som representerar 206 språk och dialekter. Vi levererar språktjänster dygnet runt, med målet att erbjuda marknadens bästa tillgänglighet och servicenivå. Tjänsterna omfattar alltifrån översättning på olika språk, uppdrag med kontakttolk eller telefontolk, till den unika tjänsten TolkDirekt.

Transvoice söker nu ytterligare en medarbetare till kontoret i centrala Stockholm. Som förmedlare/agent kommer ditt arbete innebära planering, strukturering och förmedling av tolkuppdrag till våra kunder. Du kommer att ingå i ett team med eget ansvar över vissa språk och verka i en prestigelös miljö med högt arbetstempo och snabba beslutsvägar. Du kommer dagligen ha kontakt med både tolkar och kunder.

Vi söker dig som har godkända slutbetyg från gymnasiet eller motsvarande. Vi ser gärna att du har minst 5 års arbetslivserfarenhet gärna inom service och har du tidigare arbetat med schemaläggning och med telefonen som arbetsredskap är det meriterande.

Som person ser vi att du är utåtriktad och positiv, en person som kan förmedla en hög dos av service. Du ska kunna hantera flera arbetsuppgifter parallellt och samtidigt bibehålla en god struktur. Arbetstempot kan tidvis vara högt och du bör klara av stressiga moment samt vara flexibel i ditt arbete. Du kommer att ha en mycket självgående roll med egna ansvarsområden och ansvar för att skapa en god relation till dina kunder och vi ser därför att du har en god kommunikativ förmåga. Du arbetar noggrant och lösningsorienterat samt är analytisk och har förmågan att se konsekvenser av dina handlingar.

Är du en social person som har lätt för att lära dig nytt och är lyhörd för kundens behov är detta kanske är ett jobb för dig. För rätt person finns det väldigt goda utvecklingsmöjligheter inom företaget.

Kontaktpersoner på detta företaget

Anne Hämäläinen
08-120 800 50
Senior Team Leader Vesna Jovanovic

Teamledare Nikas Rehnman

Business Manager Alexander Markinhuhta

Teamleader Niklas Rehnman

VD Jonas Ahlstedt

Camilla Connbo
011-473 00 14
Irene Wallin
08-120 800 51

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Transvoice AB Stockholm
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Arbetstid: 8.00-17.00
  • Publicerat: 5 juni 2014

Besöksadress

Rålambsvägen 17
Stockholm

Postadress

Box 34006
Stockholm, 10026

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024