OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om tjänsten
Kommunens Förråd ansvarar för inköp och lagerhållning av bla arbetskläder, reservdelar för vattenläckor, redskap och förbrukningsartiklar. Förrådet ansvarar även för drivmedel och uthyrning av arbetsmaskiner m.m. Vi utför även vissa transporter till Kommunens verksamheter.
Huvudsakliga arbetsuppgifter
• arbeta med lagerhållning och försäljning av material och varor
• ansvara för daglig inventering för att upprätthålla en hög service mot våra kunder
• avropa varor utifrån ramavtal och registrera i lagerbokföringen
• ta emot, lasta och lossa gods med hjälp av truck
• ansvara för lagerhållningen av godkända kemikaliska produkter
• utföra visst ekonomiadministrativt arbete, använda och dokumentera i de verksamhetssystem som finns
• leverera ordrar genom utkörning till Kommunala verksamheter
Kompetenskrav
• avklarad gymnasieutbildning
• god datorvana
• B-körkort
Som person ska du vara strukturerad med ett gott ordningssinne och värdesätta ordning och reda. Då tjänsten innebär många olika arbetsuppgifter är flexibilitet och serviceanda viktiga egenskaper. Det är viktigt att du har en hög servicekänsla och god förmåga att bemöta kunder och leverantörer
Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet.
Meriterande
• truckkort
• erfarenhet av lagerarbete eller orderplock
• erfarenhet av att arbeta i ett lageradministrativt system, t.ex. pyramid
Omfattning och tillträde
Anställningsform: visstidsanställning
Sysselsättningsgrad: 100%
Tillträde: 1 maj -31 december 2022
Antal tjänster: 1
Om arbetsplatsen
Som medarbetare inom Fordon på Tekniska förvaltningen bidrar du till att göra vardagen enklare för örebroarna. Vårt uppdrag är att tillhandahålla en hållbar och säker fordonsflotta som bidrar till minskad klimatpåverkan samt verka för en hög trafiksäkerhet. Vi gör det i nära dialog och samspel med kollegor, politik, medborgare och näringsliv. Hos oss får du en chans att utveckla både dig själv och kommunen. Du uppmuntras att utveckla lösningar som förnyar och överraskar positivt. Är du rätt person att anta utmaningen?
Övrig information
Läs mer om hur det är att jobba i Örebro kommun på orebro.se/jobb.
Intervjuer kommer att ske digitalt. På orebro.se/jobb/digitalaintervjuer kan du läsa mer om våra digitala intervjuer och hur du kan förbereda dig.
Ansökan
Sista ansökningsdag är 12 april.
Välkommen med din ansökan!
Skyddade personuppgifter? Läs mer om hur du ansöker på orebro.se/jobb/skyddadepersonuppgifter
Kontaktpersoner på detta företaget
Peter Örbring, Enhetschef
019- 21 38 74
Kerstin Awad, Distriktsköterska
019-21 49 44
Eva Cading, Enhetschef Barn och familj
019-21 27 11
Ann-Sofie Vennerstrand, Rektor
019-21 20 52
Emelie Rådström Sipinen, Enhetschef
019-21 25 35
Peter Thermaenius, Rektor
070-631 44 90
Mona Hansen, Förskolechef
019-21 40 84
Johanna Gancarz, Utvecklingsledare
019-21 32 23
Mona Öhrn, Kontorschef
076-551 39 76
Anna Lorinius, Rektor
019-21 49 67