OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Arbetsbeskrivning
Sysav letar nu efter en förrådschef till enheten anläggningsunderhåll, vars uppgift är att hantera lagerhållning av reservdelar och förbrukningsmaterial för att stötta Sysavs högteknologiska anläggningar. I rollen som förrådschef kommer du initialt att arbeta med att uppdatera och vidareutveckla rutiner, processer och arbetssätt för att jobba bättre och mer effektivt framöver för att kunna serva alla anläggningar på bästa sätt.
Ansvarsområden
I dina arbetsuppgifter som förrådschef ingår bla:
Godsmottagning och kvalitetskontroll av inkommande gods, dialog med leverantör.
Ansvar för förbrukningsmaterial och reservdelslager.
Inköp och beställningar av reservdelar och förbrukningsmaterial.
Utveckla arbetssätt och rutiner för optimal reservdelshantering.
Reservdelsunderhåll.
Kontinuerligt uppdatera reservdelsinformation i underhållssystemet (Infor EAM).
Inventering minst en ggr/år.
Arbetsledning, lönesamtal och utvecklingsdialog med 2 medarbetare.
Arbetstider
Heltid/dagtid.
Kvalifikationer
Vi ser att du har 3-5 års erfarenhet av systematiskt lagerarbete och reservdelshållning och att du har god kännedom om mekanisk och elektrisk utrustning. I grunden har du gymnasiekompetens samt svenska i tal och skrift är ett krav.
Det är mycket meriterande om du antingen har haft ansvar för någon form av lageroptimeringsprocess, någon form av ekonomiskt ansvar för en lagerverksamhet eller har någon form av utbildning som kan vara relevant inom tex supply chain/ingenjör/teknik/lean. Om du har truckkort är detta också positivt, men inget krav.
För att trivas i rollen ser vi att du är engagerad och intresserad av att göra förrådet till en ännu bättre funktion än vad den är idag genom hög servicegrad och effektiviserad lagerhållning. Som person är du resultatorienterad, vågar ta initiativ, har en god problemlösningsförmåga och ser det som självklart att samarbete är nyckel till framgång.
För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald
Erfarenhet
3-5 års erfarenhet av systematiskt lagerarbete och reservdelshållning.
Ansökan
Sista ansökan sker 2020-10-08, urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.
För information: I denna rekryteringen samarbetar Sysav med Randstad och ansökan sker via randstads hemsida www.randstad.se. Vid frågor vänligen kontakta Sofie Berg recruitment consultant på 0729889508.
Om företaget
Sysav är ett miljö- och återvinningsföretag som tar hand om avfall från hushåll och industrier och återvinner det, så långt det går, till en resurs som går att använda igen. Vi verkar för ett samhälle med cirkulära flöden, hållbar produktion och konsumtion, där onödigt avfall inte uppstår. Sysav är stolt över att bidra till att skapa världens mest hållbara region - tillsammans med kunder, samarbetspartners och våra 14 ägarkommuner.
Vår vision är vår ledstjärna: ”Sysav bidrar till att skapa världens mest hållbara region, för denna och kommande generationer”. Att bidra till detta är något du skriver under på när du börjar arbeta här. Då lovar vi att vara en så bra arbetsgivare för dig som vi bara kan. På Sysav får du en arbetsplats där ett tillitsfullt och lyhört ledarskap och medarbetarskap premieras.
Kontaktpersoner på detta företaget
Daniella Petersen
Cecilia Mannheimer
Emelie Özgun
Pontus Adolfsson
Konsultchef Katja Löfström
Maria Johansson
Maria Öhlander
072-9889604
Jonna Blom
Emelie Özgun
0729889603
Konsultchef Camilo Garcia Sanchez
0729889044