Förrådsman/kvinna till statlig verksamhet i Uppsala

Arbetsbeskrivning

Om tjänsten


Nu söker Arena Personal en erfaren förrådsman/kvinna till vår kund i Uppsala. Vår kund är en statlig myndighet som behöver förstärkning på deras godsmottagning och förråd.

Arbetsuppgifterna kommer bland annat att innefatta:

- Mottagning, förrådsställning och utlämning av förnödenheter
- Beställning av material
- Hantering av material
- Transporter
- Vård av fordon och hanteringsutrustning
- Upprätthålla kontakt med kunder
- Medverka i övriga funktioner och nätverk

Uppdraget kommer starta vid årsskiftet och pågå i 6 månader, med möjlighet till förlängning.


Din profil


Vi söker dig som har minst 3 års tidigare erfarenhet av liknande uppgifter.

Övriga krav är:

- Godkänd gymnasieutbildning
- Goda kunskaper i svenska och engelska avseende både tal och skrift
- God datorvana
- Truckkort
- B-kort
- God fysik, då tunga lyft förekommer

Meriterande är:

- Erfarenhet av systemet LIFT/PRIO
- Hjullarstarutbildning
- C-körkort

Registerkontroll kommer utföras.

Då vi går igenom ansökningarna och träffar kandidater löpande, så du är välkommen med din ansökan så snart som möjligt.


Vi erbjuder


Arena Personal matchar de bästa kandidaterna till rätt företag och uppdrag.

Du har nära kontakt med din personalansvarige som stöttar dig och fungerar som ditt bollplank för att du ska lyckas i dina uppdrag. För oss är det viktigt att du trivs och mår bra. Självklart har vi som auktoriserat bemanningsföretag kollektivavtal och försäkringar för din anställningstrygghet.

Vi värdesätter en jämn köns- och åldersfördelning samt etnisk och kulturell mångfald. Det skapar trivsel och kvalitet för våra kunder och dig som anställd.

Du får viktiga kontakter ute på olika arbetsplatser och detta nätverk kan vara till stor hjälp längre fram i din karriär. Många av våra medarbetare får anställning hos våra kunder efter genomfört uppdrag.


Om verksamheten


Vi har ett personligt engagemang och anstränger oss alltid för att ordna saker på bästa sätt. Vi försöker hitta uppdrag som passar dig som medarbetare så att du hela tiden utvecklas för då vet vi att du trivs och gör ett bra jobb! Vi agerar professionellt i alla lägen och har gedigen kompetens i bolaget. Du som medarbetare får därför trygghet och en kompetent arbetsgivare. Våra personalansvariga arbetar från början till slut med kunder och medarbetare i hela bemanningsprocessen vilket gör att vi har en nära kontakt och vet vad som är på gång och aktuellt för dig för tillfället.

Ansökan


Tre enkla steg till ditt nya jobb:

1. Du ansöker genom att klicka på ”ansök här” eller ”ansök via extern webbplats”.
2. Du kommer då till Arena Personals hemsida. Klicka på ”Sök jobbet” och fyll i dina kontaktuppgifter och bifoga sen ditt CV och personliga brev. Hela ansökningsprocessen tar max några minuter.
3. Vi behandlar alla ansökningar vartefter de kommer in så tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag - vänta därför inte med att söka jobbet. Vi tar inte emot ansökningar via e-post.

Varmt välkommen med din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Ulla Mogard
08-587 117 44
Isabelle Lilja
0739-17 92 12
Maria Danielsson
08-58711731
Linn Kimreus

Martin Andersson
073-5179044
Erica Odenmyr
0708257657
Sadat Maxhuni
0734323735
Ida-Maria Bruhn

Ida-Maria Bruhn
08-587 117 00
Karin Degerlund Lindgren
0722277902

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Arena Personal Sverige AB
  • 1 plats
  • 3 - 6 månader
  • Heltid
  • Enligt Överenskommelse
  • Heltid Visstidsanställning
  • Publicerat: 17 november 2016

Besöksadress

Fleminggatan 7, Stockholm
None

Postadress

Fleminggatan 7
Stockholm, 10425

Liknande jobb


27 november 2024