OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Länsförsäkringar Skaraborg är ett kundägt bolag som erbjuder försäkring, bank och fastighetsförmedling i Skaraborg. För oss som arbetar i bolaget blir uppdraget tydligt eftersom kundnytta och ägarnytta är samma sak. För oss är det viktigt med nöjda kunder som valt att skydda, spara och låna på hemmaplan. Det skapar värde som på olika sätt kommer våra ägare, det vill säga våra kunder, till godo.
Länsförsäkringar Skaraborg söker en säljstödsinriktad Försäkringsadministratör.
Vi erbjuder ett intressant och utvecklande arbete i ett företag med starkt varumärke, god marknadsnärvaro och gedigna kundrelationer. Länsförsäkringar Skaraborg söker en säljstödsinriktad Försäkringsadministratör.
Vi erbjuder ett intressant och utvecklande arbete i ett företag med starkt varumärke, god marknadsnärvaro och gedigna kundrelationer.
Om jobbet
Som Försäkringsadministratör arbetar du med handläggning av försäkring, säljstöd, intern utbildning av ny och befintlig personal samt egenkontroller inom ansvarsområdet företag & lantbruk.
Tjänsten är på heltid med start efter överenskommelse.
Tänkt placering är på vårt kontor i Skövde.
Vem är du?
Vi söker dig som har gymnasial-, alternativt relevant akademisk utbildning. Har du tidigare erfarenhet av försäkrings-, säljstöds- eller kundservicefunktioner är det meriterande.
Som person är du flexibel och har lätt för att anpassa dig till nya situationer. Du är noggrann och tycker att det är viktigt att göra dina arbetsuppgifter i rätt tid med hög kvalitet samtidigt som du är lugn och stabil i stressade situationer. Du är driven och strukturerad i ditt sätt att arbeta och har förmågan att arbeta såväl självständigt som i grupp.
Mer information
Rekryterande chef: Petra Albers 0708-717029
Personalrepresentant: Annika Isegren Lundin 0500-777045
Sista ansökningsdag: 2022-03-07