OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Söderberg & Partners är ett obundet företag i finansbranschen - och ledande i Sverige inom rådgivning av finansiella produkter.Vår målsättning är att bidra med råd och produkter som hela tiden gör att våra kunder ligger steget före, har kostnadseffektiva lösningar och kontroll på sina risker.Idag arbetar ca 850 medarbetare under varumärket Söderberg & Partners i Sverige.Söderberg & Partners söker en LIV-administratör till kontoret i Göteborg.Arbetsuppgifterna består av att samla information och förbereda dokument inför rådgivarnas kundmöten, men innebär även rapportering samt allmän avtals- och kundadministration.Vi söker en medarbetare som har en vilja att självständigt lösa problem och som är bra på att organisera och ta tag i sina arbetsuppgifter.Söderberg & Partners erbjuder dig en trivsam arbetsmiljö med högt i tak. Vi ser att du: - är noggrann och strukturerad - har goda it-kunskaper - har goda kunskaper om det allmänna pensionssystemet och försäkringar - gärna har examen inom ekonomi Erfarenhet från LIV-administration är mycket meriterande.