OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Med ett engagemang för att förändra samhället och imponerande finansiell tillväxt är 3stepIT platsen att vara på. Här erbjuds stora utvecklingsmöjligheter och du får bidra till att främja en cirkulär och miljövänlig framtid. Bli en del av detta familjära bolag idag!
OM TJÄNSTEN
Vill du vara en del av ett företag som förändrar spelreglerna inom IT-branschen? 3stepIT är dedikerade till att främja en cirkulär och hållbar miljö genom en innovativ hårdvaruleasingmodell. Istället för att köpa och äga IT-utrustning, hjälper de företag att hyra den, vilket är positivt för miljön.
🌱 Hållbarhet i Fokus: 3stepIT är stolta över att vara pionjärer inom hållbarhet. Genom att minska behovet av att köpa ny utrustning, bidrar de till att minska den ekologiska fotavtrycket och främjar en grönare framtid.
🚀 Ständigt Växande: Organisationen växer snabbt och söker nu efter nya talanger att ansluta till deras team. Hos 3StepIT får du möjligheten att vara en del av en framgångsrik organisation som är i framkant i branschen.
👥 Familjär Kultur: Trots tillväxt har de lyckats behålla den familjära känslan. Den platta organisationen främjar öppen kommunikation, samarbete och en positiv arbetsmiljö där varje medarbetare är värdefull.
🎉 Möjligheter att Trivas: 3stepIT uppmuntrar till sociala aktiviteter och AW:s som stärker teamandan. Medarbetarna trivs och uppskattar möjligheten att arbeta flexibelt.
ARBETSUPPGIFTER
Arbetsuppgifter
* Du kommer arbeta med hantering och bedömning av kundernaas skadeärenden
* Administrera och rapportera beslut för försäkringsärenden både till interna och externa funktioner
* Skapa rapporter och underlag i det interna affärssystemet
* Supporta interna funktioner med rapporter och underlag men även för kunder som har frågor och vill ha hjälp med exempelvis skadeanmälan
VI SÖKER DIG SOM
- Behärskar det svenska och engelska språket både i skrift och tal. Svenska krävs för interna och externa samarbeten och engelska krävs då koncernspråket är engelska
- Har en gymnasial utbildning, gärna med ekonomisk inriktning
- Har erfarenhet av arbete i en kundstöttande funktion. Exempelvis inom administration eller kundtjänst
- Erfarenhet av Excel
- Erfarenhet av arbete i olika affärssystem
För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:
- Kommunikativ
- Serviceinriktad
- Kvalitetsmedveten
Vår rekryteringsprocess
Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.
Vi tillämpar löpande urval och annonsen kan därmed komma att tas ned innan sista ansökningsdag om det är så att vi har gått vidare till urvals- och intervjufas. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.
Kontaktpersoner på detta företaget
Sara Frykedal
Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén
Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd
Konsultchef Catrin Laudon
Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon
Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231