OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi har återigen fått möjligheten att rekrytera försäkringsadministratörer till Swedbank. Är du en person som trivs med att hantera kundärenden på ett effektivt och kvalitetssäkert sätt, där hög kundnöjdhet är stort fokus? Då kan det vara dig vi söker för rollen som försäkringsadministratör. Tveka då inte på att skicka in din ansöka redan idag, det är omgående start och vi kommer kontakta dig som uppfyller kraven nedan.
OM TJÄNSTEN
Academic Work söker för Swedbanks räkning en försäkringsadministratör för ett uppdrag som inledningsvis gäller 6 månader. Du kommer bli en del av Insurance Transfer & Settlement på Swedbank Försäkring, vilket innebär handläggning av privat- och tjänstepensionsförsäkringar. Du kommer ingå i ett team som idag består av fyra personer som sitter i öppet landskap på plats på kontoret i Sundbyberg. Förutsatt att båda parter är nöjda med samarbetet finns även goda chanser till förlängning av uppdraget.
Denna tjänst kräver utdrag från belastningsregistret, vänligen ansök om detta hos polisen i samband med att du skickar in din ansökan då det kan ta upp till två veckor att få hem. Rätt utdrag hittar du här!
Du erbjuds
- Ett konsultuppdrag med utvecklingsmöjligheter.
Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.
ARBETSUPPGIFTER
Arbetsuppgifter
* Som försäkringsadministratör kommer du arbeta brett med olika administrativa uppgifter där din främsta arbetsuppgift kommer vara att handlägga flytt av både privata- och tjänstepensionsförsäkringar till och från Swedbank Försäkring. I teamet som du ingår i ligger fokus på att hantera kundärenden på ett effektivt och kvalitetssäkert sätt med hög kundnöjdhet.
VI SÖKER DIG SOM
- Har tidigare erfarenhet av en roll inom kundservice & administration.
- Kan kommunicera obehindrat på svenska i tal och skrift.
- Har avslutad gymnasial utbildning.
Det är meriterande om du har
- Erfarenhet av att arbeta i systemet lumera försäkringssytem.
För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:
- Strukturerad
- Nätverkande
- Kvalitetsmedveten
Vår rekryteringsprocess
Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.
Vi tillämpar löpande urval och annonsen kan därmed komma att tas ned innan sista ansökningsdag om det är så att vi har gått vidare till urvals- och intervjufas. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.
Kontaktpersoner på detta företaget
Sara Frykedal
Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén
Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd
Konsultchef Catrin Laudon
Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon
Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231