Försäkringsassistent

Arbetsbeskrivning

ActivPersonal i Sverige AB tillhandahåller effektiva och skräddarsydda personallösningar åt det lokala näringslivet i Malmö/Lund, Helsingborg, Kristianstad, Kalmar/Växjö, Stockholm. Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag och medlemmar i ALMEGA via Bemanningsföretagen. Genom vårt medlemskap är vi noga med att följa branschens regler och riktlinjer. Vi är miljömedvetna och tänker alltid långsiktigt. För vår kunds räkning, en lokalt förankrad bank i Lund,[söker vi[en försäkringsassistent som kan bistå[bankens försäkringsförmedlare. Tjänsten är på 50%. Om du ska söka tjänsten krävs att du jobbar minst halvtid, 50% på något annat arbete alternativt är student. Som säljassistent är din uppgift att ge service till företagskunder och verka som ett affärs- och administrativt stöd till[bankens förmedlare. God datavana med erfarenhet av Microsoft Office är ett krav. Vi ser gärna att du har flera års arbetslivserfarenhet. Som person är du självständig, strukturerad och har förmåga till att ta initiativ. Du tycker om att vara social och uttrycker dig väl i tal och skrift. Att du gillar administration och ordning och reda är också självklart. IFU-diplom eller motsvarande samt erfarenhet Visi försäkringssystem är meriterande.

Kontaktpersoner på detta företaget

Johan Spjuth
042-400 0980
Dennies Truedsson
0733-670 650

Sammanfattning

  • Arbetsplats: ActivPersonal AB
  • 1 plats
  • Heltid/Deltid
  • Publicerat: 15 oktober 2009
  • Ansök senast: 14 november 2009

Besöksadress

Mellangatan 71 26161 Landskrona
None

Postadress

Karl Johans gata 4
Helsingborg, 25267

Liknande jobb


Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Erfaren administratör

Erfaren administratör

19 november 2024

19 november 2024