OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Behovet av oberoende och kvalitativ rådgivning inom pensioner, sparande och långsiktiga trygghetslösningar ökar kontinuerligt.Max Matthiessen grundades 1889 och är idag Sveriges ledande oberoende rådgivare inom person-försäkringar med 360 medarbetare på 19 orter.Vårt kontor i Växjö behöver nu förstärkning med en assistent.Tjänsten avser tillsvidareanställning på del- eller heltid och ska tillsättas så snart som möjligt. Vi söker dig som har minst 2 års erfarenhet från försäkrings-branschen inom LIV och som trivs med administrativt och självständigt arbete.Vi ser gärna att du har 3 årig gymnasieutbildning samt LIV-diplom eller motsvarande.Som person är du social, positiv, initiativtagande och service-orienterad. Dina arbetsuppgifter blir att noggrant och systematiskt administrera våra befintliga kunder inom området tjänstepensioner.Du har god dator- och telefonvana samt uttrycker dig väl i tal och skrift. För rätt person kan vi erbjuda ett ansvarsfullt, omväxlande och vidareutvecklande arbete i ett trevligt team med stora möjligheter att påverka arbetet och resultatet.Ansökningarna behandlas allt eftersom de kommer in varför vi ser fram emot din ansökan så snart som möjligt.