OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Avanti har utifrån flera års erfarenhet skapat en unik och framgångsrik modell i syfte att säkerställa rätt kandidater och kompetens kopplat till våra uppdragsgivares mål och visioner. Vår samlade kompetens och kundanpassade processer ligger till grund för utvecklande och lyckade samarbeten, rekryteringar och interimslösningar.
Avantimodellen bygger på insikt och förståelse för våra uppdragsgivares verksamhet och bransch. Vi på Avanti har en tydlig vision om hur rekryteringar, interimslösningar och dess processer kontinuerligt kan vidareutvecklas i interaktion med våra uppdragsgivare. Avantimodellen och våra processer gör det också möjligt att effektivt kvalitetssäkra våra uppdrag.
Försäkringsförmedlare / Administratör LIV & Pension - Konsultuppdrag
Till vår kund i Stockholm söker vi en Försäkringshandläggare / Administratör att hantera utbetalningar och försäkringar inom LIV & Pension.
Bakgrund och erfarenhet
Kompetens och erfarenhet inom liv och pension
Erfarenhet av bokföring är meriterande
Gärna eftergymnasiala studier inom relevant område
Erfarenhet av administration i liv- och pensionssystem
Tidigare erfarenhet av handläggning
Van att ta till sig komplexa texter
Som person
Vi söker dig som är noggrann, strukturerad, kommunikativ och serviceorienterad. Du har lätt för att knyta kontakter och sätter dig snabbt in i nya miljöer, arbetssätt och system. Du är van och kan hantera att arbeta såväl självständigt som i grupp.
Om tjänsten
Arbetsplats: Stockholm
Omfattning: Heltid
Uppdragets längd: Start 2024-10-01 och beräknat slut 2025-09-30.
Under uppdraget kommer du att vara anställd av Avanti Rekrytering & Interim och vara en del av vår gemenskap.
Kontakta gärna Niklas Almquist, niklas@avantirekrytering.se om du vill veta mer.