OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Kammarkollegiet är en statlig myndighet med juridiska, ekonomiska och administrativa uppgifter.Kammarkollegiet vill ta tillvara de kvaliteter som en jämn könsfördelning och etnisk och kulturell mångfald tillför verksamheten.Kammarkollegiets försäkringsavdelning har bl.a. uppgiften att svara för ett internt försäkringssystem inom staten och att stödja myndigheterna i deras riskhantering.För närvarande arbetar 35 personer vid avdelningen som är belägen i Karlstad.Arbetet innebär bland annat att du ska informera om produkterna, lämna offerter, teckna och förlänga försäkringar, delta vid kundträffar samt föra kund- och avtalsregister.Dina kvalifikationer Vi söker dig som tycker om kundkontakter och kan hålla många bollar i luften.Du bör vara serviceinriktad, kunna uttrycka dig tydligt och enkelt i tal och skrift och ha PC-vana.Kunskaper i juridik, ekonomi eller förvaltning samt erfarenhet från försäkringsbolag eller myndighet är meriterande.Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper som till exempel gott omdöme, integritet och samarbetsförmåga.
Kontaktpersoner på detta företaget
Enhetschef Elisabeth Hammar
08-700 08 26