OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du en person som drivs av att uppnå resultat och sprida energi i din arbetsmiljö? Då kan Sensor Försäkring i Luleå vara platsen för dig! De expanderar sitt team och söker just nu personer som vill vara en del av ett företag där samhörighet, öppenhet och glädje genomsyrar arbetskulturen. Detta är en plats där du inte bara kan kickstarta din karriär utan även erbjuds en mängd utvecklingsmöjligheter för framtiden. Ansök redan idag - vi arbetar med löpande urval!
OM TJÄNSTEN
I rollen som försäkringsrådgivare kommer du bli en del av ett team på 100 medarbetare fördelat på kontoren i Umeå och Luleå. I Luleå har Sensor Försäkring tillsammans med sina 70 medarbetare flyttat in i nya stora och fräscha lokaler i Shopping mitt i centrum. Som försäkringsrådgivare på Sensor Försäkring arbetar du med telefonen och datorn som dina främsta verktyg. Du behöver ingen tidigare erfarenhet, det viktigaste är att du är motiverad att lära dig! Du kommer till en början att genomgå en introduktion och utbildning innan du tar dina första samtal med kund.
Du erbjuds
- En ansenlig grundlön med en provision baserad del som grundar sig på kvaliteten i din rådgivning.
- Löpande coachning, utbildningar och alla certifieringar som krävs för att du ska vara trygg i din roll.
- En möjlighet att arbeta på en arbetsplats som präglas av glädje, öppenhet och gemenskap!
ARBETSUPPGIFTER
Arbetsuppgifter
* Kontakta nya kunder utifrån ringlistor och sälja in varumärket
* Boka in och genomföra kundmöten via telefon
* Arbeta med att upprätthålla långvarig relation med kunderna
* Hjälpa kunder att jämföra och välja rätt försäkringar
VI SÖKER DIG SOM
I denna rekrytering finns endast ett enda krav; att du behärskar svenska flytande. Det är dock meriterande om du har erfarenhet av försäljning och bor i eller kring Luleå. Det viktigaste för att trivas och prestera i denna roll är dina personliga egenskaper. Vi söker personer som värdesätter utveckling, trivs med att bygga relationer och är intresserade av försäljning. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet och engagemang.
För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:
- Samarbetsinriktad
- Självgående
- Serviceinriktad
- Resultatinriktad
Vår rekryteringsprocess
Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.
Vi tillämpar löpande urval och annonsen kan därmed komma att tas ned innan sista ansökningsdag om det är så att vi har gått vidare till urvals- och intervjufas. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.
Kontaktpersoner på detta företaget
Sara Frykedal
Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén
Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd
Konsultchef Catrin Laudon
Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon
Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231