OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker dig som drivs av hög kvalité i mötet med kund, som förstår att service och försäljning hänger ihop.
Om tjänsten
Som rådgivare på vårt Kundcenter kommer du i huvudsak att arbeta med:
Inkommande samtal från både nya och befintliga kunder.
Vara behjälplig i kundernas försäkringsärenden, vilket innefattar att erbjuda anpassade lösningar för kundernas olika behov.
Arbeta med merförsäljning, vilket innebär att utgå från kundens situation och utifrån det erbjuda tilläggsprodukter och lösningar som kunden behöver.
Arbetar mot en individuell säljbudget och följs upp på KPI:er.
Självledarskapet är centralt men laginsatsen är avgörande för gemensamma resultat. Vi strävar alltid efter att ge våra kunder det bästa bemötandet och vårt högsta engagemang!
Arbetstiderna är enligt schema, mestadels dagtid men även kvällspass förekommer.
Vem är du
Tidigare har jobbat med försäljning/service med dokumenterat fina resultat (du behöver inte vara certifierad försäkringsrådgivare).
Meriterande om du har telefonvana
Du är flytande i svenska och duktig på att kommunicera på engelska, både i tal och skrift.
Sälj och service hand i hand, vi tror därför att du har en förtroendeingivande personlighet som initierar och driver affärsmässiga kunddialoger för att nå önskat resultat. Den här rollen kräver engagemang och nyfikenhet. Du drivs av utveckling och brinner för att tillsammans med teamet få möjligheten att skapa morgondagens kundcenter.