Försäkringsrådgivare till Webhelp i Kalmar!

Försäkringsrådgivare till Webhelp i Kalmar!

Arbetsbeskrivning

Vi söker nu fler kollegor till vår säljande kundtjänst för vår uppdragsgivare Chubb, vilket är ett av världens största försäkringsbolag!

OM TJÄNSTEN SOM FÖRSÄKRINGSRÅDGIVARE
I rollen som försäkringsrådgivare förväntas du att, på ett professionellt sätt, hjälpa kunder, leverera information samt sälja försäkringar. Du kommer att arbeta med merförsäljning och nyförsäljning i främst inkommande samtal. Utgående samtal förekommer även vissa dagar i veckan under förlagd arbetstid.

Din anställning påbörjas med en två veckor lång utbildning där du kontinuerligt kommer få coaching - allt för att du ska ha alla verktyg som behövs!

VI SÖKER DIG SOM...

.. är strukturerad, ödmjuk, har en god verbal förmåga och är resultatinriktad. Dessutom ser vi även att du:

- Har godkända gymnasiebetyg i svenska 1/A, matematik 1/A och engelska 5/A
- Talar och skriver flytande svenska
- Behärskar engelska, både muntligt och skriftligt
- Har fyllt 18 år
- Ej finns med i Polisens belastningsregister


Meriterande:

- Erfarenhet av sälj och service
- Talar danska eller norska



VAD VI KAN ERBJUDA DIG?

- Timlön + provision
- Kollektivavtal med Unionen
- Utvecklingsmöjligheter


Välkommen med din ansökan!

START: Så snart som möjligt
PLACERINGSORT: Kalmar
ANSTÄLLNINGSFORM: Timanställning med en stående omfattning på 90-100%.
LÖN: Avtalsenlig lön enligt kollektivavtal samt möjlighet till provision
ARBETSTIDER: Varierande under öppettiderna, mån-fre 08:30-17:00
SISTA ANSÖKNINGSDATUM: 2021-02-21

Intervjuer sker löpande vilket betyder att tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum.



Making business more human for the world’s most exciting brands

We live in an era of fast connectivity and AI. Today, human experiences have even more power to make businesses come to life in customers’ hearts and minds.

Webhelp is committed to making business more human.

It’s through this commitment that Webhelp enriches customer experience, and designs business solutions that create value for the world’s most exciting companies.

Webhelp is a partner across a range of services including customer experience solutions, social media moderation through to payment services.

Hundreds of brands across the world trust Webhelp because of their people, the culture they work in, and the ideas and technology they put to work.

Webhelp believes that Emotional Intelligence creates a lasting impact, and their skill in marrying a differentiating human touch to the right technology is what makes a real difference for their clients.

By choosing Webhelp they access the passion and experience of 60,000 game-changers from more than 170 locations in over 40 countries. Each one determined to bring their own intelligence, empathy, and experience to the table every day. Webhelp invests in people and the environment they work in because they know that when people thrive, it has a powerful impact on them, their customers, and their partners’ business.

Webhelp believes that making business more human leads to a better customer experience - and a healthier bottom line.

Webhelp is the European leader in their industry, with a revenue of €1,4B in 2018, and aims for a global leadership position.

Webhelp is currently owned by its management and GBL, a leading global investment holding, as of November 2019.

More information can be found at www.webhelp.com (http://www.webhelp.com/)

Non-discrimination: Webhelp sees diversity as a resource and encourages all regardless of gender, age, religion, ethnic origin to seek employment with us.

swedish

Kontaktpersoner på detta företaget

Stefan Cvijetic

Carl Garellick
+46 70 248 39 28
Jennie Olsson
+46702745780

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Webhelp Sweden
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 17 februari 2021
  • Ansök senast: 21 februari 2021

Besöksadress

Solna Torg 19, Solna
None

Postadress

Solna Torg 19
Solna, 17145

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024