Försäljande kundtjänstmedarbetare till trevlig arbetsplats

Arbetsbeskrivning

Försäljande kundtjänstmedarbetare till trevlig arbetsplats
Är du en serviceinriktad person med god kommunikativ förmåga som vill jobba med att vägleda människor via telefon? Har du gymnasieexamen, mycket goda kunskaper i MS Office och kan starta i mitten av februari? Då vill vi gärna träffa dig över en kopp kaffe redan idag. Välkommen in med din ansökan.

Omfattning: Heltid, start mitten på februari och 6 månader fram. Eventuell möjlighet till förlängning.

Arbetsbeskrivning:

I rollen som kundtjänstmedarbetare kommer du att;

• Besvara inkommande telefonsamtal från både privat, företagskunder och återförsäljare. Du kommer att vägleda kunderna i olika problem de ringer in om samt besvara deras frågor och se till att vi levererar service i världsklass.
• Orderhantering, administrativa arbetsuppgifter och teknisk felsökning och support
• Utringande verksamhet och ta emot beställningar och reklamationer.
• Enklare ekonomiuppgifter
Vårt erbjudande; en kundtjänstroll med chans till generös bonus. I tjänsten kommer du ha engagerade och positiva kollegor, en centralt belägen arbetsplats med ljusa stora lokaler och en möjlighet att kunna växa med företaget. Kontoret är på söder men företaget är representerat i hela Skandinavien. Hos Randstad får du – förutom en attraktiv erfarenhet i ditt CV – en tillgänglig kontaktperson och trygg anställning med förmåner som friskvårdsbidrag (för gymkort/massage). Låter det här som något för dig? Då hoppas vi redan på din ansökan!

Kvalifikationer:

Vi söker dig som har en positiv och driven personlighet med viljan att arbeta med försäljning. Du gillar att arbeta i ett högt tempo med god service i fokus liksom är social och har en positiv och engagerad inställning till arbetet men också till dina kollegor. Du ser lösningar istället för problem och inte ger inte upp i första taget. Är du dessutom tillmötesgående, hjälpsam och flexibel så kommer du att bli en populär kollega hos oss.

Du är rätt för oss om du har:

• gymnasieexamen.
• mycket goda kunskaper i MS Office.
• goda kunskaper i engelska och svenska i tal och skrift.
Har du tidigare jobbat inom kundtjänst eller andra serviceyrken är det mycket meriterande men inget krav.

För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.

Om Randstad:
Hösten 2016 bytte Proffice namn till Randstad. Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världens näst största företag inom rekrytering och bemanning.

Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar som hos en traditionell arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort.

Utöver det får du även en mängd karriärmöjligheter, möter olika företagskulturer och får erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett spännande, välfyllt CV. Söker du en arbetsgivare som erbjuder spännande uppdrag och nya kontaktnät kommer du trivas hos oss.

Sista ansökningsdag: 2018-02-26, urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.

För information: Ulrika Olofsson | ulrika.olofsson@randstad.se [ mailto:ulrika.olofsson@randstad.se ] |

Kontaktpersoner på detta företaget

Tobias Jägerskog
+46 72 9889038
Marielle Österholm
072 988 90 32
Anna Nyholm
086939466
Anna Nyholm
+46 72 988 90 05
Carin Wall
072 988 90 07
Tobias Jägerskog
072 988 90 38
Martin Edin
+46 729889825
Maria Öhlander
+46 72-988 9604
Maria Frisk
+46 72-988 9607
Sofie Wallström

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Randstad AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast lön
  • Heltid Visstid
  • Publicerat: 26 januari 2018

Besöksadress

Kalendegatan 26
None

Postadress

Box 17193
Stockholm, 10462

Liknande jobb