OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Gillar du mat & dryck? Vill du ha ett arbete där du verkligen gör skillnad?
Till butiken i Skärholmen centrum söker vi nu en engagerad försäljare som vill ta kundmötet till högsta nivå. Tjänsten är på 8 timmar i veckan. Tjänsten är en visstidsanställning under perioden 1 december 2020 - 31 maj 2021.
Om rollen
Rollen som försäljare innebär att man är Systembolagets ansikte utåt. Med passion, högt driv, engagemang och ett personligt ansvar levererar du ett imponerande kundmöte tillsammans med dina kollegor. Det dagliga arbetet som försäljare i butik innebär att du växlar mellan att möta kunder, arbeta i kassa och i lager, upplockning av varor samt lokalvård.
Som försäljare med ett lokalvårdsansvar ingår att planera och genomföra lokalvård i butiken. Den tilldelade städtiden delas av flera medarbetare på butiken. I ansvaret ingår att planera och schemalägga städtid per schemaperiod tillsammans med butikens schemaplaneringsansvarig. Du ansvarar även för att att genomföra årliga städronder enligt företagets rutiner.
Om dig
Du är en serviceinriktad, noggrann, flexibel och lyhörd person som kan se varje kunds unika behov. Du har lätt för att samarbeta med dina kollegor i butiken och brinner för att ge bästa tänkbara service till våra kunder. Du tycker om att skapa goda relationer och har ett öppet förhållningssätt till alla du möter. Du vet att du, i kundmötet, är hela Systembolagets ansikte utåt.
Du har god kännedom om de kemiska medel som används i uppdraget enligt Arbetsmiljöverkets föreskrifter om kemiska riskkällor.
Du har fyllt 20 år och arbetet ställer också krav på en god fysik eftersom tunga lyft förekommer.
Erfarenhet av arbete med lokalvård samt kassavana är meriterande.
Om din utveckling hos oss
Systembolaget är i ständig utveckling, och det kommer du också att vara om du arbetar hos oss. Till att börja med får alla nyanställda ett gediget introduktionsprogram. Sedan erbjuder vi flera olika möjligheter för att du ska lära dig mer och mer. Varje medarbetare har en egen kompetensutvecklingsplan, och utvecklingssamtal genomförs årligen.
Kontakt
Vill du veta mer om tjänsten är du välkommen att kontakta Sophie Poli, butikschef, på telefonnummer: 08-710 51 30.
Ansökan
Vid intresse är du välkommen att registrera din ansökan så snart som möjligt, dock senast den 10 november 2020. Vi behandlar ansökningar löpande, och butiken kan komma att avsluta sin annonsering tidigare. Vi tar inte emot ansökningar via mejl eller brev.
-------
Systembolagets uppdrag baserar sig på omsorgen om folkhälsan. Visionen är att skapa ett samhälle där alkoholdrycker njuts med omsorg om hälsan så att ingen tar skada. Systembolaget bidrar med kunskap, både när det gäller mat och dryck och alkoholens påverkan på hälsan. På så vis vill vi inspirera till medvetna dryckesval och ett hälsosammare förhållningssätt till alkohol. För mer information se omsystembolaget.se.
Systembolaget finns till för att alkoholproblemen i Sverige ska vara så små som möjligt. Men Systembolaget kommer bara finnas kvar så länge folk vill. Så vår utmaning är att göra allt vi kan för att kunderna ska bli nöjdare och nöjdare – utan att öka försäljningen. Det är ingen lätt utmaning, men både rolig och meningsfull. Och i vilken annan verksamhet kan man rädda liv och samtidigt bli expert på mat och dryck? För mer information se
systembolaget.se
Kontaktpersoner på detta företaget
Åsa Eriksson
08-50330523
AnnSofie Eriksson
08-503 30524
Berit Karlsson
0433-71621
Charlotte Holm
0490-21390
Birgitta Fardstedt
0498-484633
Krister Bengtsson
0414-10011
Marco Kyllönen
0173-30028
Alan O Connell
0158-13010
Martin Hjälm
0370-70511
Stefan Hed
0248-12630