OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Arbetet innefattar främst:
- Order- /faktura hantering
- Kundservice och support
- Produktinformation (VCD)
- Delaktighet i framtagande av säljmaterial och underhåll av hemsida
- Support och backup till kunder, säljorganisation och företagsledning
Profil
Du skall vara en utåtriktad person som gillar ett omväxlande jobb. Eftersom arbetsuppgifterna kan variera från dag till dag är det viktigt att du är flexibel och uppskattar högt tempo och förändringar.
En annan viktig egenskap är att självständigt kunna arbeta och utföra sina arbetsuppgifter.
Du är:
- Strukturerad, välorganiserad och prestigelös
- Social och en lagspelare
- Fokuserad och sätter alltid företagets bästa i första rummet
Kompetens-krav:
- Tidigare erfarenhet av liknande arbetsuppgifter och ansvarsområden
- Kan uttrycka dig väl i tal och skrift (svenska och engelska).
- God datavana (vi jobbar i affärssystem Pyramid)
Vi erbjuder ett mångsidigt jobb i en spännande bransch. Vi är ett företag som har hela kedjan från utveckling till produktion till marknadsföring/försäljning. Detta innebär korta beslutsvägar och nära samarbete med medarbetarna.
Tänkt tillträde omgående eller enligt överenskommelse.
CAB CANDINAVIA AB är ett företag inom konfektyr-branschen. Vi importerar och tillverkar lösgodis, barngodis, påsar mm. Våra kunder finns över hela landet och består av grossister, servicehandel och dagligvaruhandeln. Mejla din ansökan med meritförteckning och referenser till kundinfo@candinavia.se senast den 4 maj.
Urval och intervjuer sker löpande. Skicka därför in din ansökan snarast.
CAB CANDINAVIA AB, Harstenagatan 3, 582 78 LINKÖPING.
Hemsida; www.candinavia.se