OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Till vårt kontor i Stockholm söker vi just nu en kollega som kan stötta vårt administrativa team på 50–75% under v. 11–21. Tjänsten kommer till stor del att innefatta avlastning i specifika delar av rekryteringsprocessen. Dina arbetsuppgifter kommer vara CV-granskning, uppdatering av jobbannonser samt telefonintervjuer, materialutskick och resebokningar. Du kommer även administrera företagets sociala medier och hemsida.
Kort om företaget...
I över 15 års tid med våra cirka 300 medarbetare, har vi på Dryckeskonsult en rikstäckande verksamhet som hjälper butiker och leverantörer inom dagligvaruhandeln att öka sin försäljning och lönsamhet. Vi tillhandahåller alla de personalintensiva tjänster i butik som krävs för att effektivisera driften och maximera försäljningen.
Dina arbetsuppgifter...
Du kommer avlasta administrationsavdelningen inom det operativa arbetet. Du kommer att ingå i ett sammansvetsat mindre team som värdesätter samarbete och att ha kul på arbetsplatsen. Då teamet är litet får man vara beredd på att rycka in och göra många olika typer av arbetsuppgifter.
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer bland annat innebära...
CV-granskning
Uppdatera och skriva jobbannonser
Telefonintervjuer
Ansvara över och publicera inlägg på företagets sociala medier
Logi och resebokningar till anställda i företaget
Övriga administrativa uppgifter
Din arbetsbakgrund och egenskaper...
Vi vill att du är framåt, social och glad. Du är inte rädd för att rycka in där det behövs eller prova på nya arbetsuppgifter. Vi vill att du har ett driv som hela tiden tar dig, dina arbetsuppgifter och företaget framåt. Du ska kunna identifiera behov och ta egna initiativ. Du kommer tilldelas ett stort eget ansvar vilket värdesätter en hög ambition och arbetsmoral.
I dina tidigare arbeten/studier ser vi gärna att du haft erfarenhet av rekrytering och administration. Det är även meriterande om du har arbetat med sociala medier tidigare.
Övrig kompetens vi gärna ser att du har...
Goda kunskaper i Office-program (excel, powerpoint, word)
Övrigt om tjänsten...
Tjänsten är en visstidsanställning om 50–75% from v.11 – v.21.
Timlön
Arbetet kan med fördel kombineras med studier eller annat arbete
Du kommer vara stationerad på vårt kontor på Linnégatan 15 tillsammans med 3 kollegor
Arbetstider sätts i samråd med närmsta chef (kontorstider)
Kollektivavtal med Unionen
Kontorshundar finns på kontoret 😊🐶
Ansökan...
För att ansöka vill vi att du skickar ditt CV + information om dig själv till ansokan@dryckeskonsult.se. Urval sker löpande så skicka in din ansökan så fort som möjligt! Rubricera din ansökan med ”Försäljningsassistent”.
Kontaktpersoner på detta företaget
Felix Lingman
46705786288