OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Heras Stängsel är Sveriges största leverantör av områdesskydd och passagekontroll. Vi levererar och monterar allt från nätstängsel, panelstängsel och palissader till manuella och motoriserade grindar, vägbommar och elstängsellarm. Vi är idag omkring 90 anställda i Sverige och tillhör koncernen CRH som har sin bas på Irland.
Vi på Heras söker nu en försäljnings- och inköpsassistent till vårt kontor i Helsingborg. Tjänsten är ett föräldravikariat på 18 månader med en eventuell möjlighet till förlängning. Tjänsten är på heltid och vi ser gärna att man kan börja i slutet av september eller i början av oktober. I din roll som försäljnings- och inköpsassistent arbetar du tätt ihop med vår Key Account manager och vår inköpschef. Du kommer arbeta med uppgifter som inköp av material, stötta i viss försäljning, administration kring ordermottagning, transportbokningar samt reklamationer.
Vi söker dig som trivs med varierande arbetsuppgifter, har stor ansvarskänsla, har lätt för att lära och är noggrann. Du förstår även att kommunikation och samarbete är viktiga delar i ditt arbete och för att trivas hos oss tror vi att du som söker är positiv, prestigelös, flexibel och vill vara del av en gemenskap.
En viss utbildning är inget krav men vi ser det som meriterande om du har någon form av ekonomiutbildning. Har du tidigare arbetat i affärssystemet Navision ser vi det som ett plus och vi lägger stor vikt vid att du har ett servicetänk och är en utåtriktad person. Att du har vana att arbeta i Excel och Word ser vi som en självklarhet och bekväm att tala och skriva på engelska är ett måste.
Låter detta som en intressant möjlighet så tveka inte att söka då vi kommer ha ett löpande urval.
Är du försäljare av diverse tjänster undanber vi oss din kontakt.
Kontaktpersoner på detta företaget
HR ansvarig Josefina Wirén
042295010