OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Tjänstebeskrivning Perido Skills söker en tjej eller kille som vill arbeta som försäljningsadministratör hos en av våra kunder i Solna. Företaget är internationellt och verksamt inom IT-området. Du kommer arbeta på support- och försäljningsavdelningen och kommer vara den person som kunder kontaktar när de har frågor angående bland annat avtal. Dessutom kommer du ansvara för förnyelse av kundavtal och annan merförsäljning. Du kommer arbeta mot den nordiska marknaden och även ha samarbete med kollegorna i dessa länder. Kravprofil - Relevant utbildning inom eknomi/juridik/marknadsföring. - Tidigare erfarenhet från liknande arbete. - Goda skriftliga och muntliga kunskaper även på engelska. - Goda kunskaper i Excel. - Förståelse i norska och danska. - Möjlighet att resa 4-6 dagar per kvartal. Som person är du positiv, drivande och bra på att kommunicera. Du har tidigare gärna arbetat mot uppsatta mål och är bra på att ta initiativ.