OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Har du en administrativ ådra och ett sinne för service? Vi söker nu en driven och lyhörd försäljningsadministratör för ett konsultuppdrag till Cargotec i Akalla. Företaget befinner sig just nu i ett spännande utvecklingsskede och du erbjuds möjligheten att få arbeta i en dynamisk organisation. Tjänsten är på heltid med tillträde omedelbart. Urval och intervjuer sker löpande. Varmt välkommen med din ansökan. Poolia är ett möjligheternas företag där du kan växa och utvecklas i din yrkesroll i ett rasande tempo. Genom oss får du tillfälle att jobba på populära arbetsplatser hos företag med välkända varumärken. Att vara konsult på Poolia är ett strategiskt steg i din karriär. Du hamnar i strålkastarljuset - både hos oss på Poolia, hos våra kunder och de medarbetare du kommer i kontakt med på de arbetsplatser du befinner dig. Missa inte chansen att bli en av våra eftertraktade konsulter. Arbetsuppgifter I rollen som försäljningsadministratör kommer du att arbeta med avtalsadministration. Huvudsakliga arbetsuppgifter: - skapa offerter - hantera kalkyler och avtalshandlingar - följa processen från order till leverans - hantering av försäljningsadministration - rapporteringar till Team Ledare Sales Support - teknisk support till säljarna och kontakt med tillverkarna. Utbildning/erfarenhet Vi söker dig med gymnasieutbildning inom ekonomi eller teknik och erfarenhet av liknande arbetsuppgifter. Du är van vid att arbeta i projektform och kan läsa avtal samt göra mindre korrigeringar i dessa. Du är en van datoranvändare och har goda kunskaper i Officepaketet. Vidare uttrycker du dig väl i både tal och skrift även på engelska. Har du kunskaper i IFS eller något annat affärssystem är det meriterande. Som person är du effektiv, noggrann och serviceminded. Du har alltid kundens bästa i åtanke och drivs av viljan att leverera med kvalitet. Vi ser också att du arbetar väl både självständigt och i team. Förmåner Vi vill att du ska trivas hos oss. Därför satsar vi både på kompetensutveckling och sociala aktiviteter. Poolia anordnar regelbundet konsultträffar och erbjuder dig ett varierat utbildningsprogram. Dessutom får du din alldeles egna konsultchef, som själv har erfarenhet från din bransch och är väl insatt i arbetsmarknaden. Vad sägs om att ha en engagerad och kunnig person vid din sida, som gärna agerar bollplank för din fortsatta karriär? Din anställning hos Poolia omfattas av gällande kollektivavtal med Unionen och förmåner som träningsbidrag och sjukvårdsförsäkring. Företagsbeskrivning Cargotec improves the efficiency of cargo flows by offering handling systems and the related services for the loading and unloading of goods. Cargotec's brands, Hiab, Kalmar and MacGREGOR, are global market leaders in their fields and their solutions are used on land and at sea - wherever cargo is on the move. Extensive services close to customers ensure the continuous usability of equipment. Cargotec's sales totalled EUR 3.4 billion in 2009 and the company employs approximately 5,000 people. Cargotec's class B shares are quoted on the NASDAQ OMX Helsinki. Företagets hemsida http://www.cargotec.com/ Sluttext Ansökan sker endast genom att du registrerar ditt CV här på vår webbplats. Klicka på knappen Ansök till höger i denna annons. När du registrerar ditt CV rekommenderar vi att du fyller i så många uppgifter som möjligt samt att du bifogar ett färdigt CV. Kontrollera även att din e-postadress är korrekt ifylld.
Kontaktpersoner på detta företaget
Product Quality Manager Misa Balcanovic
0372-378070
Purchasing Director Stefan Mattsson
0372378311
Chef Gina Lopez
+17852142538
Director, Projects, Service Spare Parts. Hans Jansson
+358407780757
Senior Manager RDE FLT Magnus Andersson
0372- 37 81 90