OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Försäljningsadministratör - 50% under 6 månader med start efter årsskiftet
För kund med kontor nära centralstationen i Stockholm söker vi en självgående, proaktiv, flexibel, strukturerad, lyhörd, detaljorienterad och serviceinriktad försäljningsadministratör med uppdrag att vara fem drivna försäljningschefers administrativa klippa i tillvaron. Vi söker dig som får energi av att under tidspress sätta ihop en grymt professionell presentation i Powerpoint och som obehindrat kan ta fram och jämföra statistik, tabeller och diagram i Excel. Du älskar att ge service och flexibilitet är ditt andra namn!
Bakgrund/Färdighetskunskaper:
· Administrativ erfarenhet & mycket god datorvana
· Goda kunskaper i Excel –vanligt förekommande formler är Vlookup & Countif
· Flytande i svenska tal och skrift
· Meriterande med erfarenhet av försäljningsyrket
· Meriterande om du är kunnig i Microsoft Power BI
Halvtid 50 %-60%. Du behöver kunna vara tillgänglig under kontorstid, dvs jobbet går ej att utföra på kvällar och helger. I uppdraget blir du anställd av MADE FOR AB som är ett auktoriserat rekryteringsföretag med kollektivavtal och engagerade konsultchefer.
Det är snabba ryck! Intervjuer med kund sker måndag 21 dec och tisdag den 22 dec och urval för uppdraget sker under helgen. Skicka in ditt CV och personliga brev till oss och skicka gärna ett sms till ansvarig rekryterare Lisen Olander 0707 22 33 46 vid intresse för tjänsten.
Kontaktpersoner på detta företaget
Sophie Adamsson
0737795249
Ida Ekendahl
0737795249
Ida Ekendahl
Fredrik Alfthan