OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Adecco är världens största bemanningsföretag och HR-partner.I Sverige har vi ca 50 kontor och 5000 anställda.Adeccos globala huvudkontor ligger i Schweiz och den totala omsättningen ligger på ca SEK 170 miljarder. Försäljningsadministratör Till en kund i Knivsta söker vi nu försäljningsadministratör.Tjänsten är på 100% och tillträdes omgående.Arbetsuppgifter Som försäljningsadministratör har du varierande administrativa uppgifter: framtagande av statistik, kontroll av in- och utleveranser, kontroll, registrering och kontering av fakturor, agera som stöd till säljarna, ha kontakt med utländska fabriker och rapportering till Bryssel m m. Kvalifikationer Du har minst gymnasieutbildning eller motsvarande samt 3-5 års erfarenhet av administrativt och serviceinriktat arbete.Du kommunicerar väl i tal och skrift och har mycket goda kunskaper i Office-programmen samt i övrigt god datavana.Mycket goda kunskaper i engelska i tal och skrift är ett krav. Personliga egenskaper Personen vi letar efter är driven, noggrann och strukturerad och har mycket god känsla för service och kvalitet.Du har lätt för att samarbeta men även jobba självständigt.Du är också flexibel och har förmåga att hantera många uppgifter samtidigt.Du känner dig bekväm att använda engelska som arbetsspråk. Vad erbjuder Adecco dig?Utifrån din kompetens och dina ambitioner ger Adecco dig möjligheten till intressanta uppdrag på attraktiva företag, till jobb som ofta aldrig kommer ut på den öppna marknaden. Intresserad?Har annonsen fångat ditt intresse så är du välkommen att skicka in din ansökan med personligt brev och CV omgående på www.adecco.se.Rekryteringsarbetet kommer att ske löpande under ansökningstiden.