OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Arbetsbeskrivning
Vi söker nu en försäljningsadministratör till Hondas Generalagent som ska ge administrativ support till ekonomi- och säljorganisationen.
Dina främsta uppgifter kommer att bestå av:
• Rapportering av data inför analys
• Kundsupport till återförsäljare och tillhandahålla produktinformation
• Administration kring tjänstebilar, ordermottagning, prissättning, transport, försäljning.
• Ekonomirelaterade uppgifter så som hantering av bonusar, fakturering och kontering.
Din Profil
Vi söker dig som har erfarenhet från en liknande administrativ roll sedan tidigare. Du är van att hantera fakturor och vill utvecklas inom en kundorienterad verksamhet. Som person är du ordningsam, strukturerad, analytisk och har utmärkta kommunikations- och relationsfärdigheter.
Kvalifikationer och erfarenhet:
• Kunskaper inom SAP
• Goda kunskaper inom Office (Word, Power Point, Excel)
• God förståelse inom redovisning
• Goda kunskaper i engelska
Om företaget
Detta uppdrag sker i samarbete med Autorekrytering som är rekryteringsföretaget för dem som redan jobbar, eller vill jobba, i motorbranschen. Vi samarbetar med de främsta generalagenterna, leverantörerna och återförsäljarna inom motorbranschen. Som anställd hos oss får du tillgång till vårt stora nätverk i branschen och får representera en aktör i framkant. Vi får ännu en duktig konsult (Du) och du får nya erfarenheter och värdefulla kontakter. Vi står bakom dig när du är ute på uppdrag – stöttar och peppar dig så att du ska nå nya nivåer i din karriär och i din personliga utveckling.
Kontaktuppgifter
Anställningen är ett konsultuppdrag på heltid med start omgående efter överenskommelse. Urval kommer dock att påbörjas omgående så du gör därför rätt i att ansöka så snart som möjligt!
Frågor om tjänsten besvaras av rekryterare / konsultchef Clemens Döring: clemens.doring@autorekrytering.se
Välkommen med din ansökan!